Avatar billede the-rask Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:56 Der er 5 kommentarer

formatering af vista

hej kære eksperter jeg skal formatere en bærbar som har windows vista fordi jeg har virus og alle mulige ting som bare skal væk men har lige nogle spørgsmål
1. driver kan man gemme dem på en cd og installere dem bagefter
2. har kun koden ikke vista cd´en
3. findes der gode programmer og gøre det med
Avatar billede triggy Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:03 #1
1. De fleste producenter af bærbare, har mulighed for at hente alle drivere på deres hjemmeside.
2. Hvis du ikke har fået cd'en med, skulle den gerne ligge på et recovery-drev på harddisken, eller på en recovery-disc.
Hvis den ligger på en recoverydisc, er det højst sandsynligt også inklusiv alle drivere
3. Jeg havde engang et program der kunne eksportere alle drivere til en mappe, men jeg kan ikke huske hvad det hed
Avatar billede the-rask Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:29 #2
hvad er det recovery disk er????? tak for det med drivers
Avatar billede triggy Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:45 #3
recovery-disc, eller genoprettelses-disc, er en disc som følger med computeren, til at gendanne softwaren som den var da den kom fra fabrikken
Avatar billede the-rask Nybegynder
12. oktober 2007 - 19:44 #4
ok men den har jeg ikke... men ved du hvordan jeg får lagt et program over på en data dvd f.eks office
Avatar billede osigaard Nybegynder
13. oktober 2007 - 00:56 #5
Lidt flere oplysninger, giver større mulighed for at hjælpe!
Hvilken bærbar drejer det sig om?
Mærke og Model!
De forskellige producenter, har forskellige recovery metoder.
Nogle leverer med recovery-disc andre har en skjult recovery-partion.