Avatar billede hbuus Nybegynder
11. oktober 2007 - 23:09 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

MSI-pakke til Windows Media Player 11

Er der nogen, der ved, hvor man kan hente en MSI-pakke til Windows Media Player 11 ???
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 10:00 #1
Du kan selv lave en med MS EDP tool.  http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/forpros/enterprise/deploypack.aspx

/Peter Brøsted Jensen
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 11:07 #2
Jeg har nu hentet og installeret programmet. Jeg synes ikke umiddelbart, at MS EDP tools beskrivelse omtaler Windows Media Player 11 ?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 11:47 #3
Ja, den kan kun lave 10’ere – men tjek dette work around for at konvertere til en 11’er ( uden jeg dog selv har testet det): http://forums.techarena.in/showthread.php?t=618549
Avatar billede Jensen DK Novice
12. oktober 2007 - 14:08 #4
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:49 #5
Til pbj
Jeg har forsøgt at danne en MSI-pakke som beskrevet under linket.
MSI-pakken dannes, men kører ikke korrekt ud fra serveren.
Andre MSI-pakker kører fint ud.
Så jeg er ikke sikker på denne virker.
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:49 #6
Til silbidor
Hvordan lukker jeg et spørgsmål, som ikke skal have point?
Jeg har afvist det, men er det nok?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:20 #7
Du smider et svar til dig selv og giver så dig selv alle points ;-) Ked af, at det ikke virkede. ... gør det hos mig?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:22 #8
.. ved godt, det er meget dårligt svar " virker hos mig" ... men hvis du skal have en ren MSI pakke på en VMP 11 ( ikke setup.exe) og den ikke vil udrulle på din server,  er jeg løbet tør for ideer - sorry. :-(
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 15:36 #9
Måske jeg kunne "låne" din MSI-pakke, med mindre du har inkluderet forskellige former for rettigheder mv.?
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 16:50 #10
Jamen det måtte du da gerne, hvis jeg havde en. Skulle nok have specificeret i kommentaren, at EDP til kreation af 10'eren virker hos mig. ... men mine kunder bliver på 10'eren som EDP laver, indtil MS har fixet de performance og bugs problemer 11'eren pt har. - så jeg har ikke en 11'er MSI.

På mandag kommer jeg i nærheden af en win2003 med distribution ( min egen 2000'er er stand alone) - så kan jeg da prøve ovenstående "quick and dirty" fix af ( hvis der bliver tid) - eller se om jeg kan hitte noget andet. Skal jo selv i gang med den på et tidspunkt *SUK*. Så det er da også interessant for mig selv at hitte ud af?

- eller, at der er et kvikt hoved herinde, der har en bedre ide?. Nu har vi jo begge kommenteret denne her tråd så meget, at andre ikke kigger i den længere og da jeg pt ikke har svaret noget brugbart, er det fair nok, at du smider et svar, acceptere det selv ( og dermed lukke denne).
Så oprette en ny ( med henvisning til denne) og med f.eks 50 point – det er kun ideologer som mig, der svare på 30 … ha,ha. Ellers er der nok ikke andre der kigger og kan hjælpe "os begge" :-D

Jeg skal nok, i egen interesse, lede videre alligevel og give dig en tilbage melding, hvis jeg finder de vise sten. ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
12. oktober 2007 - 18:17 #11
Jeg mener at selv 5 point er nok hvis man sidder med løsningen på et spørgsmål og kan hjælpe en der har brug for hjælpen.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
12. oktober 2007 - 18:38 #12
--> silbidor, helt enig ;-) Men 50 skaber mere opmærksomhed, så point hejerne også kigger. Selv om de er point huntere, er nogle af dem jo dygtige nok? Var skam ikke for at "presse" prisen op - finder jeg selv svaret senere, svare jeg i denne lukkede tråd :-) ( altså 0 point).
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 23:02 #13
OK. Tak for hjælpen indtil videre. Dine svar og dine links var ligeledes med til at give mig yderligere informationer vedr. Media Player, som var nyttige i en anden sammenhæng. Jeg lukker hermed spørgsmålet, og håber der dukker noget op på et tidspunkt.
Avatar billede hbuus Nybegynder
12. oktober 2007 - 23:04 #14
PBJ jeg vil gerne give dig point for dine svar, som var nyttige i en anden sammenhæng.
Avatar billede Jensen DK Novice
13. oktober 2007 - 07:26 #15
Et spørgsmål til hbuus har du opdateret din DRM ? det kan være årsagen til at det ikke virker.
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
13. oktober 2007 - 08:54 #16
Velbekomme, det går nok med det. Men husk at opdatere denne tråd, hvis du selv finder svaret - jeg skal jo også bruge det ;-)
Avatar billede Jensen DK Novice
13. oktober 2007 - 09:51 #17
pbi dk han har ikke lukket endnu!
Avatar billede pbj_dk Nybegynder
13. oktober 2007 - 11:18 #18
-->hbuus - du skal lige huske, at acceptere dit eget svar for at lukke tråden :-O . Vidst også det problem silbidor nævner med dine tidligere tråde?
Avatar billede hbuus Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:48 #19
OK
Avatar billede hbuus Nybegynder
14. oktober 2007 - 16:51 #20
OK til PBJ
Avatar billede Jensen DK Novice
15. oktober 2007 - 06:20 #21
Han kan finde ud af at afvise et svar, så må han også kunne finde ud af at acceptere et svar.