Avatar billede freduuu Nybegynder
11. oktober 2007 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MSN - Fjernsupport

Hej...

Vi forstår ikke hvorfor vi ikke kan få fjernsupport til at virke gennem msn eller win-messenger, den kobler bare af og siger at den har mistet kontakten...

Hvad gør vi forkert vi har snart prøve alt - vi har både slået virusprogrammer og firewall fra ; gjort computeren helt åben men stadig uden resultat :/

Nogle der har et godt bud hvad vi kan prøve ?

- fra de 2 dumme :)
Avatar billede mikkel_sommer Nybegynder
12. oktober 2007 - 09:36 #1
Måske en lukket port, har i selv en router stående, eller er i koblet op til et bolignet eller lign?
Avatar billede nva Praktikant
12. oktober 2007 - 09:39 #2
Har i Windows messenger service kørende?
Avatar billede nva Praktikant
12. oktober 2007 - 09:42 #3
Måske kan i få noget ud af at læse denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/684162
Avatar billede freduuu Nybegynder
12. oktober 2007 - 11:00 #4
Altså vi har åbnet de der port pga det læste vi et sted at det kunne skyldes det men det virkede ikke af den grund - det er som om den når lige og få forbindelse og så hopper den af og så kommer den med en meddelsen af vi skal prøve igen den kommer så bare hele tiden :S

- den tråd der er vi har opdateret så vi kører ens systemer både på msn-messenger og windows-messenger og nej vi har ikke haft dem afinstalleret...
Avatar billede eqvaliser Nybegynder
14. januar 2008 - 04:18 #5
ok, hvis i er åbne for forslag så syntes jeg i skulle prøve et andet program
kommer slfg an på hvad i skal bruge det til.

jeg vil anbefaler http://www.teamviewer.com/da/index.aspx
suverent i forhold til msn remote desktop/fjernskrivebord.
og det gælder også i overførelses hastighed.

bruger det til dagligt kræver extremt minimum opsætning
og "klienten" ingen opsætning kun kører klient programmet som kører
uden installation.

plus man kan lave costum client's som er nem at sende rundt til dem
som har behov for man logger på deres system
full program til den som yder servicen..

plus kan også bruges til at præsentere noget på ens egen computer
imens den anden ser pasivt på :p med egen chat.

har prøvet MANGE af disse men dette er klart den nemmeste
plus den er "gratis til privat brug"
Avatar billede freduuu Nybegynder
14. januar 2008 - 10:18 #6
Vi har også opgivet msn - og som du skriver har brugt teamviewer som både er dansk og meget nemt at finde rundt i (: