Avatar billede cecil Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan printer jeg flere filer ud på en gang?

Jeg har et under direktorie med over 100 HTML dokumenter i. Dem ønsker jeg at printe ud.

Jeg mærker dem op og højre klikker og vælger print.

Og så skal jeg klikke print 100 gange. En gang for hver side. Der kommer ikke en mulighed der hedder Print all... eller ligende.

Hvordan gør jeg for at slippe for at skulle trykke print 100 gange?
Avatar billede nemlig Professor
11. oktober 2007 - 13:13 #1
Åben vinduet med dine printere (Startknap, Indstillinger og Printer/fax)
Åben din mappe med dine dokumenter i et nyt vindue. Marker alle dokumenter og trække dem over på din printer ikon.
Er dog ikke sikker på om du får nøjagtigt samme problem , men det er måske et forsøg værd.
Avatar billede susanne_tc Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:21 #2
Marker en fil.
CTRL A (for at markere alle)
Højreklik - vælg print

Det skulle virker
Avatar billede cecil Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:57 #3
Hej Nemlig

Jeg har samme problem når jeg dropper dem på printeren. Jeg skal svare print til dem alle.

Hej Susanne tc

Når jeg vælger print, skal jeg svare print 100 gange. Det vil jeg gerne være fri for.
Avatar billede nemlig Professor
11. oktober 2007 - 16:02 #4
Jeg må desværre melde pas.
Avatar billede susanne_tc Nybegynder
11. oktober 2007 - 17:05 #5
Hvilket operationssystem anvender I og hvilken ServicePack?

Har I prøvet at geninstallere printeren?
Avatar billede cecil Nybegynder
11. oktober 2007 - 19:14 #6
Xp og IE 6.0
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2007 - 20:49 #7
Avatar billede cecil Nybegynder
12. oktober 2007 - 08:21 #8
Linket fører til flere beskrivelser af hvordan jeg printer flere word dokumenter ud. Men ikke til hvordan jeg printer flere HTML dokumenter ud på en gang
Avatar billede cecil Nybegynder
30. maj 2010 - 11:46 #9
Lukkes kan ikke løses