Avatar billede dr0zie Nybegynder
11. oktober 2007 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Convertere .vob til avi

Hej, jeg skal bruge to ting. Jeg skal til at klippe i en .vob fil men før jeg kan bruge imovie til dette kræver det jo jeg converete .vob filen til avi? Hvordan gøres dette?
11. oktober 2007 - 12:53 #1
Avatar billede nva Praktikant
11. oktober 2007 - 13:07 #2
Det bør du kunne gøre med SUPER http://www.erightsoft.com/SUPER.html som er gratis
Avatar billede dr0zie Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:41 #3
De virker ikke til mac^
Avatar billede nva Praktikant
11. oktober 2007 - 13:42 #4
Sorry, så slet ikke du kørte mac
Avatar billede dr0zie Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:48 #5
Avatar billede dr0zie Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:48 #6
Ups caps:) Og iorden ...
Avatar billede egzonrh Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:15 #7
http://www.zamzar.com/ er det bedste sted. Du behøver ikke engang at downloade for at konvertere. Der er 4 steps og de er alle lette.
Step 1. Gennemse: Bare tryk på gennemse og find filen du vil konvertere
Step 2. Tryk på den format du vil konvertere
Step 3. Skriv din e-mail
Step 4. Tryk CONVERT!

Og så skal du bare vente til du får en e-mail, hvor der står en link hvor du kan downloade den konverterede fil.

ENKELT OG GRATIS:D