Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
10. oktober 2007 - 23:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Popup med ja eller nej

Hej.

Har noget asp kode der sletter et indlæg fra min database. Men vil gerne have en popup der kommer op så man kan trykke ja eller nej om man er sikker på den skal slettes. Hvordan gør man dette.

På forhånd tak
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2007 - 23:32 #1
Kan du ikke bare bruge en confirm?

onclick="return Confirm('Vil du slette=')"

Den kan du sætte på dit link.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
11. oktober 2007 - 00:38 #2
java er ikke lige min stærke side. men hvis det er sådan du mener virker det ikke rigtigt.

response.Write " - <a href='loginstart.asp?mode=sletbesked&beskedid=" & snak("id") & "' onclick=""return Confirm('Vil du slette')"">Slet</a>"
Avatar billede olebole Juniormester
11. oktober 2007 - 02:09 #3
<ole>

Nu har denne kategori intet med Java at gøre - der er tale om JavaScript, hvilket er noget fundamentalt andet  ;o)

Til gengæld er JavaScript case sensitive, og det hedder ikke 'Confirm', men 'confirm'

/mvh
</bole>
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
11. oktober 2007 - 19:38 #4
Tak