Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 10:52 Der er 13 kommentarer og
3 løsninger

Logo til min fiskeside

Er der en der har lyst til at lave et logo til min fiskeside
kystblik.dk

på meget gerne være baseret på dette billede
http://kystblik.dk/images/fisk.jpg

Evt med inspiration herfra:
http://fishinginnewzealand.com/

Behøver ikke at være topprof, skal bare se bedre ud end det jeg selv lavede, og det bliver ikke særligt svært at slå.
På forhånd tak.
/ Troels
Ps. ønskes flere point så bare skriv.
Avatar billede djqd Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:50 #1
Hej smeier!

Det er vist næsten en ren kopi af side hva? :-)

Kan også se at i selv gør i webdesign??

Men jeg har lavet 2 forslag som kan ses på:

http://qnew.dk/kystblik/

Et sådan logo til web kan tilbydes til kr. 350 excl. moms. og ingen point ;-)

Ser frem til at høre nærmere.
Mvh Jesper
Avatar billede djqd Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:54 #2
Hov der sneg sig lige et 5 tal ind. Prisen er 300,- excl. moms.
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 11:59 #3
Jep designet minder om hinanden. Men det er en ren hyggeside og non-profit. Så det får jeg ikke ondt i røven over.
Sender lige linket videre til min ven og hører hvad han synes.
Tak for forslaget.
Avatar billede djqd Nybegynder
10. oktober 2007 - 12:02 #4
Helt ok.
Selvom det er en hyggeside og non-profit gælder ophavsretten dog stadig :-)
Ser frem til at høre nærmere.
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 12:16 #5
I know. Mener mener trods alt ikke at jeg bryder ophavsretten da hverken logo, billeder osv er ens. Samtidigt benytter jeg kun billeder vi selv har taget. Og blot benytter siden som inspirationskilde
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. oktober 2007 - 12:34 #6
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2007 - 13:07 #7
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 13:24 #8
bill20 og kengun Ser godt ud begge to. Tak for responsen.
Men går vil udfra at i ligeledes kræver monitos for det stykke arb. Derfor vil jeg spørge hvad den pris så er? Det skal jo med i overvejelserne.
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. oktober 2007 - 13:36 #9
for point, for mit vedkommen. (det er ide' med eksperten) :)

Vh. *Bill
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2007 - 13:49 #10
points er ok, men så skal du vælge hvilket logo du vil bruge og hvem du gir de points til ;)
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 14:01 #11
Jamen hvis din (kengun) kan købes for point vælger jeg den. :-)
Smid et svar og evt et link hvis jeg kan få den uden kengun.com skrevet hen over.
og tak for de 3 forslag. Var gode allesammen. :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2007 - 14:05 #12
ok :-). Her er et svar, så smider jeg det op uden mit klistermærke når points er overføret :o)
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 14:19 #13
Here you go... Smed lidt ekstra til de andre som symbolsk tak fordi de gad bruge tid på det.
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2007 - 14:25 #14
Sådan, samme link (måske du må refreshe). Husk at lægge ind 120x80 i koden på din side slig at du ikke bruger 150x100 slig som nu (da det bliver gnidret) og også ødelægger layoutet.
Avatar billede Kengun Praktikant
10. oktober 2007 - 14:25 #15
og tusind tak for points :)
Avatar billede smeier Nybegynder
10. oktober 2007 - 14:27 #16
tak for logoet kengun! og tak til jer andre.
Er nu lukket og slukket dette spm.