Avatar billede foxskywalker Nybegynder
10. oktober 2007 - 08:57 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Indsæt special symbol

Hejsa X-Perter

Er der nogen der kan fortælle hvordan man laver en genvejstast til et symbol?

Ved godt hvordan man gør det i Word eller Outlook, men hvordan gør man det så man kan bruge det andre steder end lige de 2 f.eks. Explore?

/Foxskywalker
Avatar billede jps6kb Novice
10. oktober 2007 - 09:36 #1
Der er "genveje" til tegn i forvejen.
Kig i Tegnoversigten som du finder under Alle programmer - Tilbehør - Systemværktøjer.

Ex. er © = ALT + 0169
Avatar billede jps6kb Novice
10. oktober 2007 - 09:37 #2
Det var et svar :)
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
10. oktober 2007 - 09:46 #3
Ja det er jo fint, jeg kunne ikke selv finde tegn oversigten :)
Men kan man ikke selv vælge hvad genvejen skal være?
Avatar billede thov Forsker
10. oktober 2007 - 12:18 #4
Jo, med AutoHotkey http://www.autohotkey.com/
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
10. oktober 2007 - 13:45 #5
Er der ikke noget bygget ind i indows der giver den mulighed?

Og i så fald kan man bare gøre det under feks Exploren hvis det er
Avatar billede foxskywalker Nybegynder
12. oktober 2007 - 07:47 #6
Hmm håbede man kunne i Windows direkte, Thov smid lige et svar så får i begge lidt point
Avatar billede thov Forsker
12. oktober 2007 - 12:38 #7
Ok, et svar :-)