Avatar billede prebniel Nybegynder
09. oktober 2007 - 14:44 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Brug af piletasten føjer targetcellen til formlen

Jeg har et regneark liggende på et fællesdrev som flere brugere tilgår, og det virker upåklageligt på alle undtagen 1 PC. På denne sker der det at hvis brugeren står på et felt og ved hjælp af piletasterne flytter til et andet, så lægger den automatisk feltet til den hvor den stod i. Hvad kan der være galt på den ene lokale maskine?

På forhånd tak
Avatar billede jlemming Nybegynder
09. oktober 2007 - 21:13 #1
Har du tjekket om der evt. er nogen lokale makroer?
evt tjek "tools" -" options" -"edit" om der skulle ske at være noget som ser forkert ud.
Er det kun på det ene ark, eller gør den det også på et tomt ark?
Avatar billede prebniel Nybegynder
10. oktober 2007 - 06:48 #2
Det er kun på det ene ark og den ene PC, Jeg har tjekket indstillingerne og de ser ud som på de andre PCer
Avatar billede jlemming Nybegynder
10. oktober 2007 - 21:40 #3
Installere excel om (måske) :-)
Avatar billede prebniel Nybegynder
11. oktober 2007 - 11:28 #4
Har fundet løsningen, det var en Schroll funktion der gjorde dette, men tak for budene
Avatar billede jlemming Nybegynder
11. oktober 2007 - 20:32 #5
Tillykke, husk at lukke spg. ved at du selv lægger et svar og accepter det.
Avatar billede prebniel Nybegynder
12. oktober 2007 - 10:29 #6
Har fundet løsningen, det var en Schroll funktion der gjorde dette, men tak for budene

Tak for hjælpen
Avatar billede jlemming Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:42 #7
husk at accepter dit svar
Avatar billede prebniel Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:49 #8
Det har jeg nu prøvet en del gange
Avatar billede jlemming Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:52 #9
markerer dit navn i boksen til venstre (bliver hvis blå) og trykker accept :-)