Avatar billede mre Nybegynder
09. oktober 2007 - 13:19 Der er 2 kommentarer

Beløb VAL og Beløb Standardvaluta har forskelligt fortegn

Hejsa

Jeg har flg. problem

Konto 24100: Beløb VAL og Beløb Standardvaluta har forskelligt fortegn.
Dette kan skyldes at kontoen ikke er åbnet med beløb i valuta, men kun i Standardvaluta.

Konto 24100: Forsøg at rette fejlen med kørslen "Chack af debitor/kreditor" under^"/finans/Periodisk/primo/Ultiomo/"

Vi har i regnskabsåret 06/07 købt valutarettigheder til C5, og det er første gang der skal dannes primoposter efter det.

Jeg har forsøgt at rette fejlen med ovenstående foreslag, dog uden held.

Er her nogen der har nogle forslag?

Med venlig hilsen
Michael Rasmussen
Avatar billede Broholm Novice
09. oktober 2007 - 14:19 #1
Marker feltet "Debit/Kredit" når du danner primoposter.
Avatar billede mre Nybegynder
10. oktober 2007 - 10:34 #2
Det var jo lige det der skulle til...