Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Flash:spørgeskema med flere valg

Hej

Jeg er ved at lave journalisthøjskolens optagelsesprøve som flash spørgeskema, og alt funker fint. Men nogle af spørgsmålene har flere svar, og jeg aner ikke hvordan jeg løser det.

Pointen er, at man få et point for hvert rigtigt svar, men dem med 2 rigtige svar skal kun give 1 point hvis man svarer rigtigt på begge muligheder.

Du kan se spørgeskemaet på www.vejentiljournalistik.dk og du kan hente min flash fil på: http://www.vejentiljournalistik.dk/test.fla

Det er f.eks. spørgsmålet i frame 24 der kræver to "krydser" for at være rigtigt. Så man skal altså trykke på to før den går videre og give et point til "q21a" hvis begge er rigtige og nul hvis en eller begge er forkerte.
Avatar billede chd Nybegynder
04. december 2007 - 23:49 #1
Hej Nikolaj,
Prøv at se min hjemmeside www.viasofia.dk under punktet viewletquizz - måske kan det være en løsning.

bedste hilsener Carsten Dybkjær
Avatar billede nikolajhygebjerg Nybegynder
27. marts 2010 - 16:43 #2
dsds