Avatar billede ice_man Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udlåns system

Hej

Jeg søger et system som kan holde styr på nogle enheder som udlånes (ex computer) til bruger
Det skal kunne sende en mail til brugeren når enheden udlånes og skal kunne sende en mail til brugeren hvis enheden ikke er afleveret til tiden.

Er der nogle der har et forslag?
Avatar billede supertekst Ekspert
08. oktober 2007 - 15:10 #1
Ja - men til hvad?
- Et eksisterende system - eller et der skal konstrueres efter dine ønsker?
- Er der et budget - eller forventes en ren eksperten-løsning?
Avatar billede ice_man Nybegynder
08. oktober 2007 - 16:38 #2
pt havde jeg håbet på et freeware system, som fandtes i forvejen.
Avatar billede supertekst Ekspert
08. oktober 2007 - 17:38 #3
Hvor "avanceret" har du forestillet dig systemet?

Den mest enkle løsning kunne være baseret på et regnark, hvori der pr. automatik sendes en mail på oprettelsesdato og en efter udløbsdato.

- Men måske findes der et freeware-produkt.
Avatar billede ice_man Nybegynder
09. oktober 2007 - 11:56 #4
Så simplet så muligt,
Avatar billede supertekst Ekspert
09. oktober 2007 - 13:58 #5
Så er det vel i regneark, som beskrevet ovenfor eller ?
Avatar billede ice_man Nybegynder
10. oktober 2007 - 14:50 #6
Jeps.. jeg vil arbejde videre med ideen.. Laver du et svar?
Avatar billede supertekst Ekspert
10. oktober 2007 - 14:58 #7
Det gør jeg så - hvis der er mere - så blot giv signal - f.eks. vedr. VBA-kode til afsendelse af mail el. lign.
Avatar billede supertekst Ekspert
28. oktober 2007 - 00:03 #8
???
Avatar billede supertekst Ekspert
29. november 2007 - 16:40 #9
Lukketid?