Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få stærker signal!

Hej eksperter.

Jeg har en barbar med netkortet "802.11g Mini Card Wireless adapter" og synes ikke jeg kan modtage lige så mange signaler som mine venner. Er det muligt at købe en ekstern "signal udvider" eller er der intet at gøre? Det må gerne være en overskuelig pris.

Mvh Mikael

P.S. I må meget gerne linke. :)
Avatar billede Kim Rosgaard Praktikant
08. oktober 2007 - 14:04 #1
Man kan evt. investere i sådan en fætter her:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=208517
den opfanger svage signaler og booster dem. sådan en bruges typisk hvis afstanden mellem din trådløse router og din pc er for står. så kan man sætte sådan en tingest ind på halvvejen.

prisen er omkring 555,- kr.

en anden løsning kunne være at investere i et bedre netkort til din pc.
Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:09 #2
Okay ser intersant ud, andre må gerne komme med indbud.
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:28 #3
Hvis det er et Intel adapter, hjælper det rigtig meget, hvis du opdatere driveren, da det er en KENDT fejl i lidt ældre modeller af Intel.
Avatar billede mikael869 Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:00 #4
Har købt min bærbar ved mybook. Men ved ikke om mit netkort er intel, hvordan ser jeg det?
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:05 #5
Hvad er modellen? Fx. M1221 eller 1623 eller ........
eller Klik på Control Panel, netværksforbindelser. Der kan du se model og type på dit netkort.
Avatar billede mikael869 Nybegynder
10. oktober 2007 - 21:14 #6
"802.11g Mini Card Wireless adapter" står der bare hvis du mener det.

undskyld det sene respons, har haft meget tralvt og har først tid nu