Avatar billede jesper40 Nybegynder
09. juni 2001 - 00:56 Der er 4 kommentarer

Netmeeting problem!!

Til eksperten,  jeg har fået et webcam, og har prøvet netmeeting. Problemet er, at jeg ikke kan modtage video, men kun sende!!! Jeg har indstillet til både sende og modtage automatisk. Alle indstillinger er 100% ok!!! I tools er feltet receive gråt, og kan ikke klikkes. Også picture in picture kan ikke klikkes. Jeg har win98, og adsl fra cybercity. Før havde jeg cybercity fastnet, og det var det samme. Håber jeg kan få lidt hjælp her.  Venligst JESPER.
Avatar billede evil_chief Nybegynder
09. juni 2001 - 02:50 #1
du skal vel åbne en port på routeren
Avatar billede turpin Nybegynder
10. august 2001 - 20:24 #2
Er der installeret en capturedriver til dit webcam? Hvis ikke kan det være at du skal installere en som passer til dit webcam.
Avatar billede dr.m Nybegynder
15. august 2001 - 02:24 #3
Like evil_chief said, you need to open some ports.

http://support.microsoft.com/support/kb/ARTICLES/Q158/6/23.asp
Avatar billede buus1 Nybegynder
05. december 2001 - 02:26 #4
Hvad har de folk som du vil video chatte med som OS? Det kan godt give problemer, desuden skal alle firewalls og lign. deaktiveres under chatten, da Microsoft ikke garantere understøttelse/kompabilitet med alle firewalls og deres opdatereinger.

Download Ivista.com lille program og åf din kammirat til det samme.
Tag din ip-adresse på myip.dk i adresselinien.
indskriv den i programmet og føj dim kammirats til og i skulle være på.
hej