Avatar billede peder-dingo Nybegynder
08. oktober 2007 - 09:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyprisen på en HP Pavilion DV9515?

Hej!

Jeg leder efter en HP Pavilion DV9515. Men kan ikke finde nogen steder man kan købe den. Hvad er den billigste pris på den?
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 11:48 #1
Jeg kunne ikke finde nogen dansk forhandler og du kan købe den på nettet fra sverige. Hvorfor lige denne maskine? Du kan få en bedre og billigere maskine med samme spesifikitioner og endnu bedre, men den hedder bare ikke HP.
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
08. oktober 2007 - 11:53 #2
Fordi jeg kan købe den af jeg kender.. Den er uåbnet da det er fra en RMA sag... Hos Elgiganten koster den 9000, men de plejer jo at være lidt dyrere end net-butikkerne...
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
08. oktober 2007 - 11:53 #3
Hp fordi jeg elsker deres design :)
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 12:26 #4
Jeg fandt den på nettet til 6630 og ca. 250 til fragt (fra Sverige). Held og lykke og god fornøjelse
Avatar billede peder-dingo Nybegynder
08. oktober 2007 - 12:46 #5
Hvor fandt du den til det?
Avatar billede tonygk Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:21 #6
FX. I den franske afdeling af Pixemania. Der har fjeg aktisk købt et fjernsyn til mig selv ;-) 3000 kr, under danske pris, dog med danske garanti.
http://www.pixmania.com/fr/fr/582091/art/hp/pavilion-media-center-dv9.html?srcid=17&Partenaire=clubic&CodePromo=oui