Avatar billede htmlkongen Novice
07. oktober 2007 - 21:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

design på bil reklame

Findes der en som har lyst til at lave reklame til en bil herinde?

Opsætning af tingene - så filen kan blive sendt videre direkte til et trykkeri?

Det drejer sig om http://sts.boxweb.dk/billeder/NyeBiler/sportsvan.jpg
Avatar billede cia26 Nybegynder
09. oktober 2007 - 23:54 #1
ja, det vil jeg gerne -- Jeg er professionel designer på et reklamebureau :)
Avatar billede htmlkongen Novice
10. oktober 2007 - 23:32 #2
Hvad er prisen typisk for sådan en opgave?
Avatar billede cia26 Nybegynder
11. oktober 2007 - 01:04 #3
det kommer ganske an på designet, der skal være på bilen... Er det kompliceret eller let design spiller en væsentlig rolle.. send mig evt. en mail på cia@winther-john.dk omkring dine tanker--
Avatar billede htmlkongen Novice
11. oktober 2007 - 22:01 #4
Er du moms registreret? Jeg må ikke give point når løsning ikke er tilgængelig for alle - så tager selv her.

Jeg har ikke forstand på design så kan ikke svare på dit spørgsmål.

Har du nogle designs som du har lavet? referencer? Ideer? forslag?