Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 15:57 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

onlinescan til Windows Vista homebasic

Hej alle.

Jeg e den lykkelige ejer af en ny "blærbar" pc...desværre med Vista da det nu ikke kan være anderledes for små penge.

Da jeg efter et par ugers flittigt brug af pc'en gerne ville on-linescanne måtte jeg indse at det at have Vista betyder at jeg ikke kan bruge de vanlige tilbud om gratis osv... (Panda).

Jeg fandt en anden på "spywarefri" nemlig housecall, men efter at den havde kørt i hvad der føles som 100 år fik jeg godt nok en meddelelse om hvad den havde fundet-men på trods af adskillige tryk på "fjern" knappen (eller hvad den nu hedder) skete der ikke videre.

Derpå prøvede jeg på microsoft hvor de henviser til en "betaversion" når man har Vista, og den hentede, installerede, informerede og skrev til sidst at nu var installation ok og jeg ku' klikke på "scan nu". Men hver gang jeg forsøgte-og det gjorde jeg mange gange!-røg jeg bare tilbage til skærmbilledet "intaller scannerprogram". Har naturligvis udført alle råd og løsningsforslag på siden-men fik ingen af stederne nogen fejlmeldinger. genstartede også et par gange ml. forsøgnde.

Er der nogen her der har et godt link til et site m. gratis on-linescan til Vista, som i har god erfaring med, og som evt. er nogle andre end ovennævnte???

Venlig hilsen fatmod
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 16:00 #1
Hvad med f.eks bitdefender eller f-secure
http://www.arlet.dk/onlinescannere.htm
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 16:01 #2
Hvis du vil have din computer tjekket, så kan vi tjekke den manuelt, bare råb op..
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 16:08 #3
DET var hurtigt!..lige noget for mig:-D Tjekker lige linket ud, så hører du fra mig igen når jeg har prøvet.

Går ud fra at dit tilbud om manuelt tjek er et "forretningstilbud"? og takker pænt nej-bor sammen med en pc nørd-som altså bare ikke lige har fået tid og lov til at pille ved min nye bedste ven:-)
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 16:16 #4
Ja, det er et forretningstilbud. Jeg skal have(lad mig se) O kroner for det..

Selvfølgelig er det gratis at få tjekket sin computer herinde..
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:14 #5
hehehe nå ja det var ikke for at være flabet! Det var fordi du skrev manuelt-hvilket jeg opfatted som hvis jeg fik brug for en konsulent til at se på min ps irl.

...nå men altså..jeg gik jo ind på din side og så på div. scannere-dem for spyware (har spybot i forvejen) og valgte så den du nævnte..bitdefender..men kunne se at det er en "prøv den i 30 dage" ting-og det er jeg ikke så vild med.

Fandt så ud af at selvom jeg selvsagt står som administrator på min pc var det med modificationer. dette blev ændret og jeg prøvede så microsoft igen-den er installeret, men jeg kan ikke få den til at scanne:-s...og det har jeg så brugt tiden på lige siden.
Vil godt lige smide nogle point-jeg har nok at gi' af men hvis jeg giver dig alle 60 lukker jeg så ikke tråden?

Vil godt holde den åben for andre bud fra evt. vistabrugere eller folk m. forklaring på hvorfor jeg ikke kn få microsoft's betaversion til at scanne....
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:33 #6
...Ups! var lige inde at læse på lektien for at se om jeg ku' gi' arlet point som tak for svaret uden at lukke tråden (hvad jeg ØVS ikke kune), men så til gengæld at jeg skulle have skrevet under kommentar i stedet for svar-beklager!
Det er årevis siden at jeg har været her sidst!
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:36 #7
Ps. F-secure kan ikke umiddelbart bruges til Vista! (så vidt jeg an se)
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 19:37 #8
jo, det kan den. kig i venstre side, der står det..

Det er bare i orden, vi venter med point til vi er færdige..
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:42 #9
ok prøver lige igen.
Hvis jeg mister tålmodigheden.. (har brugt HELE dagen på det l...altså ikke dit svar men min pc!) accepterer jeg bare og åbner en ny tråd, så du ikke skal vente for længe.

Men som sagt kigger den lige igen så.
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:43 #10
ok..så jeg skal vælge den der hedder beta??? ude til venstre?
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 19:46 #11
ja, det er den..
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:53 #12
ok kanon!

Kører den lige og lukker derfor ned her imens-for hastighedens skyld.
vender frygteligt tilbage;-)
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 20:01 #13
hmnnnnnnnnnn........ de vil fa'me ikke lde mig komme videre end til acept (i termes)!

Jeg har tilladt pop-op vinduer....kan det være noget m. active x objects eller hvad det hedder og hvad er det nu det er med det???
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 20:04 #14
prøver lige igen. (lange negle er IKKE godt til tastning på blærbar).
....Altså: Jeg kommer ikke videre end til der hvor jeg skal læse og acceptere betingelserne for download. Når jeg trykker på accept sker der ikke en skid!
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 20:21 #15
I det vindue der kommer frem med online scanneren, der skal du trykke øverst i vinduet hvor der står >> dette websted kræver følgende activeX
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 20:21 #16
og derefter trykke installer activeX
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 20:58 #17
ok. jeg installerede active X som beskrevet og kom et skridt videre....men desværre...
-scnningen så ud til at gå igang, kom så med en fejlmeddelelse (der hvor man kan se hvor meget den har indlæst) om at den havde svært ved at finde nettet...fortsatte så lidt igen, og efter et par gange stoppede den, og bad mig starte forfra.
Jeg prøvede en gang mere-med samme resultat-denne gang valgt jeg ikke full scan for serveren er meget langsom.

Det tyder på at det er det samme der sker i processen med de 3 on-line scannere jeg nu har prøvet. Jeg får ikke at vide hvori fejlen består-eller at der ER nogen fejl. Jeg bliver bare "stoppet" inde i processen.

For en ordens skyld vil jeg lige sige at jeg HAR tjekket at routeren ikke har firewall (min firewall er på pc'en her), og at jeg næppe har virus da maskinen kun er et par uger gammel og jeg ikke kommer skumle steder.
Har som nævnt kørt spybot og avg før jeg forsøgte on-line scan.

Det er somom der er et eller andet der blokerer undervejs-men hvad ved jeg?
Har du et bud?
Min internet udbyder er Fullrate, men iflg. min sambo skulle der ikke vær probs-han har kørt on-line scan på 2 andre pcere i huset idag-dog ikke m. Vista....

Hvis ikke du har et bud, så smid et eller andet svar så jeg kan "belønne" dig for besværet. Så må jeg åbne en ny tråd-evt. under Vista. Jeg kan evt. orientere dig om trådens navn hvis du står af her.

tak for hjælpen så langt. Giver op for idag, men kigger lige om du svarer på et eller andet tidspunkt.

vh. Fat(mis)mod
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 21:06 #18
Er ikke helt stået af..

Gør lige sådan her, så kan jeg se om der ligger noget snavs og bloker:

Følg denne vejledning: http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

derudover skal du hente:
Combofix fra et af disse links, og gem den på dit skrivebord:
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/combofix.exe
http://www.techsupportforum.com/sectools/sUBs/ComboFix.exe

-- Kør så combofix.exe, som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.
Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt
Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.

BEMÆRK at Combofix af nogle virusscannere bliver detekteret som inficeret. Dette har dog intet på sig.
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 21:49 #19
ok de slår mig da ihjel herinde for den lange smørekan se at den ikke er kommet på endnu...frygter det værste..
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 21:56 #20
ok. har oprettet mig på forumet. hvilket forum/tråd vil du ha det i?
tror den logfil jeg sendte her blev smidt ud:-s
Avatar billede fatmod Nybegynder
07. oktober 2007 - 22:05 #21
har nu læst ordentligt hvad der stod!
Har oprettet profil og sat tekst in under emnet Fra fatmod til Arlet.
Er lidt usikker på om det var den rette jeg satte ind eller jeg fik byttet om på dem, så den jeg satte ind skulle have været her. De er kopieret over i wordpad som er det jeg har på denne pc. Wauw det bli'r dyrt det her! skal nok sætte flere point ind, men venter så der ikke kommer forvirrende elementer...
Avatar billede gadgetfreak Nybegynder
08. oktober 2007 - 15:20 #22
Hejsa

Så vidt jeg husker så understøtter Panda's nye NanoScan også Vista http://www.nanoscan.com/ men jeg er ikke lige i nærheden af min vista så jeg kan ikke verificere det endnu.
Avatar billede arlet Juniormester
08. oktober 2007 - 17:17 #23
fatmod -> Slap nu af med de point. Hvis du vil nøjes med at give 5 point, så er det fint med mig. Point interesser mig ikke..
Avatar billede fatmod Nybegynder
08. oktober 2007 - 20:15 #24
ok arlet...for mig er det jo BIG trouble, så jeg glemmer måske at det er mindre kompliseret for dig;-)......men afventer spændt hvad der nu skal ske for jeg kan åbenbart ikke sende det herind du bad mig om. Antog at det var vigtigt at jeg fik gjort det du opfordrede til hurtigt og sammenhængende-og ikke mindst RIGTIGT, hvad jeg ikke kan komme til ser det ud til.... Du må lige give mig næste komando når du har tid...

Gadgetfreak: tak for infoen, jeg vil tjekke den ud, men tænker at jeg skal vente til jeg er færdig med det Arlet hjælper med for ikke at lave koks i maskineriet?
Avatar billede arlet Juniormester
08. oktober 2007 - 21:08 #25
fatmod-> Jeg mangler en hijackthis log som jeg bad om her: 07/10-2007 21:06:09
Avatar billede fatmod Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:25 #26
ja... som jeg skriver ovenover kan jeg ikke få lov at lægge den herind!
Jeg kopierede teksten og satte den ind i en kommentar til dig-men den blev ikke sendt. Tænkte at den blev afvist pga. str.?
Prøver igen her-håber at den kommer, og det er den rigtige af de 3 "dokumenter" jeg fik..:
Eksperten-alert:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 21:17:04, on 07-10-2007
Platform: Windows Vista  (WinNT 6.00.1904)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskeng.exe
C:\Program Files\Windows Defender\MSASCui.exe
C:\Windows\System32\s3trayp.exe
C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
C:\Program Files\Grisoft\AVG7\avgcc.exe
C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe
C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe
C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brccMCtl.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe
C:\Program Files\Apoint2K\ApMsgFwd.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexStoreSvr.exe
C:\Program Files\Apoint2K\Apntex.exe
C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfimon.exe
C:\Windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Program Files\HJTrenamed.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Spybot-S&D IE Protection - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [S3Trayp] S3trayp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HDAudDeck] C:\Program Files\VIA\VIAudioi\VistaADeck\HDAudioCPL.exe 1
O4 - HKLM\..\Run: [Apoint] C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [BrMfcWnd] C:\Program Files\Brother\Brmfcmon\BrMfcWnd.exe /AUTORUN
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter3] C:\Program Files\Brother\ControlCenter3\brctrcen.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 8.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] "C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgw.exe /RUNONCE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgw.exe /RUNONCE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [AVG7_Run] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgw.exe /RUNONCE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Spybot - Search & Destroy Configuration - {DFB852A3-47F8-48C4-A200-58CAB36FD2A2} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {3860DD98-0549-4D50-AA72-5D17D200EE10} (Windows Live OneCare safety scanner control) - http://cdn.scan.onecare.live.com/resource/download/scanner/da-dk/wlscctrl2.cab
O16 - DPF: {A4069847-C342-48E2-9257-01A24E5C78EA} (F-Secure Online Scanner 3.2) - http://support.f-secure.com/ols3beta/fscax.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{D626938D-4CF8-4EC1-A223-1A1D6AC86B11}: NameServer = 89.150.129.4,89.150.129.10
O20 - Winlogon Notify: avgwlntf - C:\Windows\SYSTEM32\avgwlntf.dll
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
O23 - Service: AVG7 Resident Shield Service (AvgCoreSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgrssvc.exe
O23 - Service: AVG E-mail Scanner (AVGEMS) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: SBSD Security Center Service (SBSDWSCService) - Safer Networking Ltd. - C:\Program Files\Spybot - Search & Destroy\SDWinSec.exe
O23 - Service: Fujitsu Siemens Computers Diagnostic Testhandler (TestHandler) - Fujitsu Siemens Computers - C:\Program Files\Fujitsu Siemens Computers\FirstSteps Diagnostics\OnlineDiagnostic\TestManager\TestHandler.exe
O23 - Service: XAudioService - Conexant Systems, Inc. - C:\Windows\system32\DRIVERS\xaudio.exe

--
End of file - 6057 bytes
Avatar billede arlet Juniormester
08. oktober 2007 - 21:36 #27
Der er ikke noget at komme efter i den log..
Avatar billede fatmod Nybegynder
08. oktober 2007 - 21:43 #28
nej:-) Det regnede jeg heller ikke med....Men tak fordi du tjekede den alligevel!

Har du været inde på det "forum" jeg sku' sende til dig i og kigge der endnu?
Spørger fordi jeg lige vil sikre mig at det var den rigtige combo...ting jeg fik sendt derind.
Avatar billede fatmod Nybegynder
08. oktober 2007 - 22:42 #29
Nårrrrrrrrrrhhhhhhhhhhh NU faldt 10 øren.....

Jeg KØRTE combo'en istedet for at GEMME den! Prøver lige at taste GEM denne gang, og sender evt. resultat ind i forumet, hvis det lykkes. Ku' heller ikke forstå og du skrev at jeg skulle KØRE det...for det gjorde det jo (selvsagt) selv:-s
sorry!
Avatar billede fatmod Nybegynder
08. oktober 2007 - 22:53 #30
Fæææærdiiiiggg!!!!!!!!!!!
Hvis det er den rigtige....
Skriv snart;-)
Avatar billede arlet Juniormester
09. oktober 2007 - 17:11 #31
Jeg har lukket spørgsmålet inde på MalwareCheck..

Der er ikke noget snavs i de logs du har lagt ind
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 17:56 #32
ok tak for hjælpen.:-)
Jeg har desværre ikke fundet en on-line scanner som FJERNER evt. vira m.v jeg kan benytte endnu.
Åbner muligvis en ny tråd om dette...
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 17:59 #33
skal lige have fundet ud af at lægge 20 point til gadget og resten ud.
-vender tilbage snarest.
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 18:25 #34
nå men læg lige et svar til at begynde med-ellers kommer jeg jo ingen vejne...;-)
Så må jeg se om jeg kan finde ud af at fordele....og jeg er heeeelt rooolig! (næsten)
Avatar billede gadgetfreak Nybegynder
09. oktober 2007 - 20:12 #35
Fatmod, fik du checket nanoscan? Alternativt kan du downloade en demo af Panda'en. Den vil virke som en fuld gyldig version i 30 dage og kan fjerne vira, spyware osv.
Avatar billede arlet Juniormester
09. oktober 2007 - 20:33 #36
Det  gør jeg..
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 22:07 #37
Arlet: Håber at du fik dem? (skal lige have set hvad det gule flag foroven siger om det.)
Hvis du har fået dem "pøv's" du ikke bruge mere tid på mig...m.m du da falder over en on-line scan til Vista der VIRKER og RENSER.
Ved ikke hordan jeg lukker tråden (troede at det skete når jeg accepterede et svar).

Gadgetfreak: som du kan se i min kommentar 9/19 17:56:32 læste jeg om nanoscan at den FINDER men ikke FJERNER noget. Ellers lød den fed;-)
Du sku' ha' haft en lille point-ting for tippet, men helt ærligt gad jeg ikke sætte mig ind i det nu også.... Men husker dig! For jeg SKAL bare have fundet en on-line scan jeg kan køre en gang imellem (man er vel vanemenneske!)
Tjekker jævnligt Pandas side da de skriver at de endnu ikke kan køre på Vista (men de fjerner vist heller ikke mere som de gjorde i "gamle dage" ser der ud til??).. men arbejder på sagen.
Tjekker også jævnligt inde på Spywarefri...de har dog ikke nogen anbefalinger p.t.
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 22:17 #38
nå shit! Grrrr.. kan se at det IKKE lykkes at tildele point selvom jeg trykkede accepter. ER DER NOGEN der gider at fortælle mig nøjagtig HVOR jeg finder en side om det pointsystem????? Fandt forleden i et "banner" øverst på siderne, men det er der ikke mere og har rodet rundt i flere TIMER nu!
Så hvis i gider ulejligheden vil jeg være glad og føjelig:-s
...og Arlet: SORRY! Please læg et svar igen så jeg kan få et forsøg til.
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 22:22 #39
ok så blev flaget blåt-går ud fra at du fik dem Arlet?
Det fremgår så vidt jeg kan se ikke nogen steder på siden.
Tror jeg har et "visnings-problem" på min skærm...men det er en anden snak...
Avatar billede fatmod Nybegynder
09. oktober 2007 - 22:24 #40
Yes! kan se det nu! ADJØ!
Avatar billede arlet Juniormester
10. oktober 2007 - 07:15 #41
Tak for point, har fået dem.

Jeg må lede videre efter en scanner til dig og vender tilbage i denne tråd hvis der dukker noget op..
Avatar billede fatmod Nybegynder
10. oktober 2007 - 08:01 #42
great! så lukker jeg den not;-)