Avatar billede jhjorsal Mester
07. oktober 2007 - 09:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Prisstatistik for et år

På edbpriser kan man se prisstatistik for de sidste 6-8 uger for et produkt, men jeg kunne godt tænke mig at se 1. år tilbage, da jeg står og skal bruge et digital kamera Canon IXUS 860 til en længere ferie fra d. 30 dec og jeg ved ikke rigtig om jeg skal købe nu eller vente, normal vis falder alt elektronik jo men jeg har også hørt at det kan stiger op til jul og det ville en 1. års prisstatistik jo afsløre, så hvis der er nogen der ved om man kan se så langt tilbage nogen steder eller  ellers har erfaring med den slags vil jeg gerne have en kommentar
Avatar billede trav4u2 Novice
07. oktober 2007 - 12:24 #1
Du kan følge prisen ½ år tilbage her:
http://www.preistendenz.de/produkt/564802.htm
Avatar billede jhjorsal Mester
08. oktober 2007 - 20:16 #2
joo men det var jo udviklingen af priserene generelt for digital kamera henover julen sidste år jeg var interesseret i
Avatar billede jhjorsal Mester
26. oktober 2007 - 11:10 #3
Det var der åbenbart ingen der viste