Avatar billede f-l-j Nybegynder
06. oktober 2007 - 14:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af styresystem

Hej

Jeg har 2 hdd i min computer, på et tidspunkt var jeg nød til at installere windows på hdd 2, for at løse et problem med hdd 1.
Nu vil jeg gerne have fjernet styresystemet på hdd 2, men kan det gøres uden at skulle formatere drevet, jeg kan ikke slette filerne manuelt.
Jeg har en ide om at jeg kan slette dem i fejlsikret tilstand, men kan ikke lige få denne comp til det.
Hvad kan gøres?

OS  Win Xp home
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
06. oktober 2007 - 16:46 #1
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. oktober 2007 - 16:45 #2
Undskyld den lange svartid, men jeg har rigtigt meget arbejde ligenu, men kigger lige på det i weekenden, så vender jeg tilbage.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
12. oktober 2007 - 04:32 #3
Hej igen, jeg tror at guiden du har linket til kun omhandler 2 styresystemer der ligger på samme hdd, for jeg kan ikke få det til at virke.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. oktober 2007 - 08:49 #4
Ok, så formater drevet i stedet.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
12. oktober 2007 - 13:55 #5
Der må være en anden måde, jeg har 230Gb jeg skal have fundet plads til :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
12. oktober 2007 - 14:32 #6
Trist du ikke har opdelt pågældende hd i flere partitioner. :)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:39 #7
Nå men smider du ikke et svar, så vi kan få lukket her.
Jeg kommer vist ikke udenom at skulle formatere.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. oktober 2007 - 09:25 #8
Svar :)