Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
06. oktober 2007 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP shop?

Hejsa

Jeg søger et ASP shoppingsystem.. Jeg kan selv en lille smule ASP så det sprog vil jeg fortsætte i og vælger derfor ASP..

Jeg ønsker et ret simpelt shoppingsystem men der skal være mulighed for senere at udbygge med betalingsmodul så det skal der være deri..

Er der nogen muligheder for at finde sådan et system til fri afbenyttelse på nettet eller skal man ud og investere?.. Hvis man skal ud og investere er der så noget folk kan anbefale?

Mange tak
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
06. oktober 2007 - 14:16 #1
Det skal max koste 1500 kr..
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
06. oktober 2007 - 14:17 #2
jeg har selv kigget lidt på http://www.vpasp.com/ men ved det ikke lige.. folk herinde har garanteret et langt større kendskab til dette!
Avatar billede netstuff.dk Nybegynder
07. oktober 2007 - 15:27 #3