Avatar billede simplus Nybegynder
05. oktober 2007 - 21:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Converse design-selv levering i DK?

Jeg har lige siddet på Converse' hjemmeside og designet et par flotte sko. Da jeg var færdig med at beundre mit mesterværk, så jeg til min store skuffelse at de kun leverer i USA. Jeg kunne nu utrolig godt tænke mig et par alligevel, og ville høre om der findes nogle steder i København eller Danmark generelt hvor man kan bestille et par man selv designer på samme måde som på Converse' hjemmeside?
Avatar billede simplus Nybegynder
06. oktober 2007 - 16:51 #1
Har sendt en mail afsted til converse, da jeg så at de havde en mail adresse man kunne skrive til hvis man havde en 'speciel order'. Jeg ved ikke om mit tilfælde er specielt, men nu prøver jeg alligevel.

Jeg håber dog stadig på svar herinde fra, da en dansk butik ville gøre alting en hel del lettere. Converse har nemlig en ventetid på 3-4 uger desværre.
Avatar billede simplus Nybegynder
13. oktober 2007 - 16:38 #2
.