Avatar billede cavatino Nybegynder
05. oktober 2007 - 20:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Amitech AutoBackup

Jeg kan ikke få mit Amitech AutoBackup program til at virke.

Jeg har højreklikket på de ønskede mapper og valgt 'Tilføj til Amitech Autobackup' Efterfølgende er de som de skal blevet kopieret til den eksterne. Men siden er der ikke sket noget. Der bliver løbende ikke opdateret noget som helst.

Jeg kan klikke på ikonet ved uret og se de forskellige jobs. Alt ser her ud som det skal.
Jeg har også husket at bestemme hvornår opdateringerne skal foregå.
Avatar billede cavatino Nybegynder
08. oktober 2007 - 22:53 #1
Det kan sgu ikke passe, at der ikke er andre der har købt en Amitech ekstern harddisk og dermed bebytter samme program.

Jeg har netop slette alle jobs og mapperne på den eksterne. Men nu sker der ikke en skid når jeg højreklikker på dem på ny og vælger 'Tilføj Amitech autoBackup'. de bliver slet ikke kopieret til disken!??
Avatar billede cavatino Nybegynder
17. oktober 2007 - 00:57 #2
Har fået det til at virke.
Avatar billede danamatic Nybegynder
31. oktober 2007 - 21:53 #3
Jeg har samme problem som du har haft. Først overførsel sker godt nok, men så sker der ikke nogen automatisk overførsel, selv om det er lagt ind til at skulle opdatere hver dag.
Hvad har du gjort for at få din til at virke?
Avatar billede cavatino Nybegynder
03. december 2007 - 17:57 #4
Jeg fik det kun til at virke midlertidigt. Nu virker lortet ikke igen.

De gange det ikke har virket, har jeg dels installeret en nyere version af programmet (om det var den nyere version eller blot det at jeg installerede igen der gjorde forskellen, aner jeg ikke - tror mest på det sidste), dels slettet alle mapper på den eksterne og så 'Tilføjet' dem på ny (har også gjort dette uden at det ændrede noget).

Men som sagt, nu virker det ikke igen. Denne gang er problemet at der dels ikke tages backup af noget, dels fortæller den (når jeg peger på ikonet med musen) at den sammenligner mapper, alt imens der konstant kommer den der lyd. Og det bliver bare ved.
Tror det er et rigtig lorte-program!

Jeg har nu taget konsekvensen af det og afinstalleret skidtet. I stedet gør jeg nu det, at jeg en gang om ugen sletter alle filer og mapper på den eksterne - og så kopiere jeg det hele over på ny.
Det er mere besværligt, men er hurtig overstået. Forudsag at jeg ikke hver gang skal kopier alle mine lydfiler. Så den mappe sletter jeg ikke, men nøjes i styedet med at kopier evt. nye filer over i den.
Avatar billede cavatino Nybegynder
03. december 2007 - 17:59 #5
Citat: " ...den eksterne og så 'Tilføjet' dem på ny ..."
Med 'Tilføjet' mener jeg her 'Tilføj til Amitech Autobackup' i højreklik ...
Avatar billede heiss Nybegynder
30. januar 2008 - 11:01 #6
Jeg har haft samme problem på xp, oven i købet en helt frisk installation. Nu er jeg gået over til Vista. gad vide om det virker på det... hmm, det tror jeg nu ikke på. Amitech, ta' jer sammen, skidtet virker ikke...
Prøv istedet Stones kopi kontrol, det virker, men kan desværre ikke køre automatisk.