Avatar billede bjohansen Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en ILO?

Hvad forstår man ved en ILO?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. oktober 2007 - 14:37 #1
Aner det ikke, men fik dette frem da jeg søgte ;o)
http://h18013.www1.hp.com/products/servers/management/ilo/index.html
Avatar billede majbom Novice
05. oktober 2007 - 14:41 #2
det er remote management styresystem som hp bruger i deres servere, som du kan få adgang til selvom computeren er lukket ned. jeg mener også at du kan det meste fra en fjernlokation, som du normalt ellers kun kan når du sidder ved maskinen, såsom at ændre bios-indstillinger osv.

den har i hvert fald sit egen RJ45 interface..
Avatar billede bjohansen Nybegynder
05. oktober 2007 - 15:25 #3
Takker
Avatar billede majbom Novice
05. oktober 2007 - 15:31 #4
selv :)