Avatar billede linuxklovnen Nybegynder
05. oktober 2007 - 11:30 Der er 1 kommentar

IE5/6, vista og sidevisning

Hejsa.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, men står i den "uheldige" situation at jeg bruger Vista. Det betyder at jeg desværre ikke kan teste siden i IE6, og som de fleste ved har IE6 nogle børnesygdomme, som MS først er kommet til livs i IE7. Jeg snakker ikke om png-fixet, som jo kan rettes med en js-fil, men derimod om nogle positionerings- og visningsfejl:

http://confide.dk/terminal/ - tjek siden ud i IE5/6 vs. Firefox/IE7.

Problemet er at jeg ikke kan rette på fejlen herhjemme, da jeg ikk kan benytte IE6 i Vista og for at sige det mildt så virker deres Virtual PC-løsning røv-og-nøgler i Vista med wireless forbindelse til nettet på hostmaskinen.

Håber der er nogle, der kan hjælpe mig med problemet?

Jeg leder efter enten et ultimativt IE5/6-hack eller en måde hvorpå jeg kan benytte IE6 under Vista. Anyone?
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2007 - 13:56 #1
<ole>

Min søn bruger VPC under Vista og wireless uden problemer, men har ingen idé om, hvad han gør ... men det kan altså lade sig gøre  :)

/mvh
</bole>