Avatar billede julle Nybegynder
05. oktober 2007 - 09:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Omvendt accesspoint

Hej Eksperten,

Jeg har en Yamaha forstærker med RJ-45 stik til Netradio - der kunne jeg godt tænke mig en adapter så denne kunne gøres trådløs... Nogle der har nogle forslag til produkter? Link?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. oktober 2007 - 09:17 #1
Mig bekendt ville det være ulovligt sådan at broadcaste musik via 802.11 protokollen, idet det er sådan jeg forstår dit spørgsmål. Det findes og så aligevel ikke.

Du kan i udlandet købe små MP3 spillere, der indeholder en lille FM radio, så MP3 afspilleren kan sende til et sterioanlæg. Jeg ved godt at det ikke er præcist det du søger, men det viser at teknologien er tilstede.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. oktober 2007 - 09:26 #2
Hvis du krypterer den trådløse del, er der mig bekendt intet galt i det du vil.

Denne her kan konvertere trådløs til RJ45 og omvendt:

http://www.ethershop.dk/detail.asp?info=849&cat=Tr%C3%A5dl%C3%B8st%20LAN
Avatar billede julle Nybegynder
05. oktober 2007 - 11:05 #3
Jeg takkker thesheriff for korrekt svar. Det var lige den jeg manglede :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
05. oktober 2007 - 11:07 #4
Jamen det var da godt :)