Avatar billede allan80 Nybegynder
05. oktober 2007 - 00:30 Der er 2 kommentarer

rezisig partition

hej jeg har installeret patition magic 8,0 da min partition hvor mit styresytem ligger er blevet for lille.
jeg vil gerne overføre ca 4 GB fra den anden partition hvor jeg har omkring 40 GB ledig men jeg kan kun få lov til at øge med 0,1 MB og det registeres ikke når jeg trykker ok.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2007 - 00:32 #1
Du skal gøre den anden partition mindre og derefter kan du øge den første partition.
Avatar billede gratis Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:09 #2
der er en video af ældre dato her, http://www.riversen.dk/flash/pm/pm.php