Avatar billede bodyguard Nybegynder
04. oktober 2007 - 12:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside design

Hej Eksperter,

Jeg søger et hjemmeside og et logo design til Group G9.dk

Jeg har selv forsøgt lidt, men synes ikke at det er blevet så godt...

www.GroupG9.dk

www.GroupG9.dk/site2/

www.GroupG9.dk/logo/logo.jpg

Hjemmeside mæssigt søger vi en som er stilet, som er dynamisk altså med flash elementer, evt. lidt animation...

Inspiration:
http://www.advancesecurity.dk/
http://www.hhvagt.dana6.dk/211-210-arbejdsmiljoepolitik.htm

Mht. logo så er vores inspirationskilder:
www.GroupG9.dk/logo/image_politi_logo.gif
www.GroupG9.dk/logo/politi.jpg
www.GroupG9.dk/logo/Politi_emblem0604220_29900d.jpg

Vi leder efter et autoritært look...

Jeg søger en professionel løsning og ved også godt at det betyder der skal penge på bordet...

Som sikkerhedsvirksomhed levere vi forskellige former for sikkerhed.
Udover vagt, levere vi også brand og ambulance personel og alarm anlæg og sælger radio kommunikation...

Jeg søger et fuldt layout i HTML som ikke er opbygget i ren DIV!
Leveret med CSS og diverse billede/animations materiale med de rå filer så vi selv kan redigere det...

Jeg har selv bikset et fornuftigt CMS modul sammen og skal nok selv brække det du levere over og integrere det...

Jeg kan selvfølgelig fanges her, eller på mjz@GroupG9.dk
Avatar billede nqhr Nybegynder
04. oktober 2007 - 15:07 #1
Jeg kan sagtens hjælpe dig med at udbygge et flot design, du kan fange mig på nqhrdk@gmail.com.
Avatar billede bodyguard Nybegynder
04. oktober 2007 - 15:24 #2
Har du nogle referencer?
Avatar billede ghost21 Nybegynder
04. oktober 2007 - 23:42 #3
Hej..

det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Du kan skrive til mig på: info@web-style.dk

eller på: tosa20@hotmail.com

Du kan også via min hjemmeside nemt tilføje mig på msn, se under "kontakt" siden

www.web-style.dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
05. oktober 2007 - 12:05 #4
hej

jeg har mig eget grasiske bureau og vi vil gerne stå for at lave en stilfuld side til dig.

nogle af vores kunder er

Debitel
Debitelsolo
Capinordic bank
Larabar
Just Use IT (jui)

skriv til min mail hvis du vil høre mere.

Med venlig hilsen
Mads Nolsøe Bau
Adm. Direktør

Good Morning Denmark
Grafisk Bureau
Alsikemarken 75
DK 2860 Søborg
T: 60664896
mb@goodmorningdenmark.dk
www.goodmorningdenmark.dk

(vores hjemmeside kører ikke lige nu da vi er igang med at lave om.)
Avatar billede madsbau Nybegynder
05. oktober 2007 - 12:06 #5
hehe der sklle self. stå grafiske*
Avatar billede bodyguard Nybegynder
29. december 2007 - 08:09 #6
Lukket!