Avatar billede innoteck Nybegynder
04. oktober 2007 - 09:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Måske et naivt spørgsmål?

... mange her inde er stærkt utilfredse med at spørgsmål ikke lukkes efter besvarelse eller lang tids inaktivitet...

Jeg har selv et par "gamle" spørgsmål liggende som jeg gerne vil ha´lukket!

- Hvordan gør man?... :-)
Avatar billede jkrons Professor
04. oktober 2007 - 09:18 #1
Hvis der er givet et svar skal du acceptere dette. Hvis der er kommet et svar, som du eer tilfreds med, men afgivet som en kommentar, kan du bede vedkommende om et svar, som du så accepterer. Har du ikke fået et svar, du er tilfreds med, kan du selv lægge et svar, og så acceptere dette.
Avatar billede innoteck Nybegynder
04. oktober 2007 - 09:24 #2
Tak for det... Vil strakt få afrundet MINE uafsluttede kapitler
- Vi gider ingen sure miner her... :-)

(Vi jo til for at hjælpe hinanden)
Avatar billede snowball Novice
04. oktober 2007 - 09:45 #3