Avatar billede maze- Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 Add-In problem

Hej alle eksperter

Jeg har fulgt denne guide, til punkt og prikke (tror jeg)
http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms788695.aspx

Det compiler fint og starter også outlook op osv., som det skal.

Dog bliver denne Add-in ikke vist, når jeg åbner en internet besked.

Hvis jeg kigger under 'Tools' -> 'Trust Center' er de under Add-ins, men inaktive.

Jeg tror muligvis det har noget at gøre med, de ikke kommer fra en 'Trusted Publisher' men ved ikke hvordan jeg add'er migselv, men ved ikke om det er problemet.

Nogen erfaaringer eller tips?
Avatar billede ladyhawke Novice
03. oktober 2007 - 18:08 #1
du kan signe din løsning med et udvikler certifikat og måske sætte trustlevel ned mens du tester.
Avatar billede maze- Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:34 #2
Det er ikke det, tror jeg.

Når jeg kører programmet inde fra VS, med debug, så kan jeg se at
'Tools' -> 'Trust Center' -> Add-Ins er de aktive.
Dog virker det ikke her stadig?

Det var kun når jeg kørte det udenom testmiljø den sagde de var inaktive, har jeg fundet ud af.
Avatar billede ladyhawke Novice
03. oktober 2007 - 18:54 #3
så er det sikkert dine sikkerhedsindstillinger, har du signed din applikation?
Avatar billede ladyhawke Novice
03. oktober 2007 - 18:55 #4