Avatar billede popnizzen Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:23 Der er 3 kommentarer

Netkort + bærbar = Fungerer det

Hej
Ganske simpelt!!
Kan dette netkort fungere i min bærbar

http://midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=WM3945AGM2WB&goto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Intel%20PRO/Wireless%203945ABG%20-%20Mini-PCI-E%20/%20WM3945AGM2WB-%20midtdata.dk&mainfunc=link

eller

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=193902

bærbar specs:

Intel(r) core(tm)2duo CPU  T7500 @2,2GHz

Inde i systemenheder har jeg desuden nogle porte der hedder Intel ICH8 Familiy PCI Express Root Port 1, 2 , 3 osv op til 6

Gerne hurtigt svar så jeg kan nå at bestille det i dag!!!
På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede komputerdk Mester
04. oktober 2007 - 06:56 #1
hvilken bærbar har du ????
kan næsten ikke tro at du ikke i forvejen har dette kort i dit bærbar.. (har også selv en T7500 med det kort du skriver (jeg ville nok kigge efter N versionen i stedet)

MEN JEG tror IKKE at du ikke har et wireless kort i din maskine.. det kan være det er disablet via nogle kontakter eller lign.. men send lige modellen så kan jeg kigge på det ...
Avatar billede popnizzen Nybegynder
04. oktober 2007 - 07:39 #2
Gid det var så vel. MEn den er uden wireless kort. Troede ikke at det kunne lade sig gøre mere men det kan det åbenbart :(
Min bærbar er en selvkonfigueret @computer fra Midtdata
Avatar billede komputerdk Mester
04. oktober 2007 - 11:14 #3
så ville jeg nok kontakte midtdata om hvilket kort du skal bruge.. for for at bruge MiniPCI eller xpress så mener jeg at der skal bruges antenne , men det er jo så ikke sikkert det er i .....

men ellers kan du godt bruge det kort...