Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:04 Der er 12 kommentarer

hjælp mig

hejsa når jeg bruger sisoft sandra 2001
får jeg disse beskeder under tune-up wizard
DISABLED HOST CONTROLLERS ARE PRESENT CHEK BIOS SETTINGS
og denne her
SMBIOS/DMI INFORMATION MAY BE INACCURATE
hvad er der galt???
mit motherbord er et MSI-6340 hvor finder jeg den nyeste driver til det (hvis det er muligt)
og min bios er version 6.00 PG det er alt hvad jeg ved og den mangler også nyeste driver
Avatar billede hotpop Novice
08. juni 2001 - 21:11 #1
SMBIOS/DMI INFORMATION MAY BE INACCURATE den får jeg også og så vidt jeg har kunnet finde ud af er det i sisoft sandra \"problemet\" ligger, dvs. den kan ikke håndtere informationerne korrekt.
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:15 #2
hotpop->> hvad så med denne her
DISABLED HOST CONTROLLERS........
Avatar billede hotpop Novice
08. juni 2001 - 21:21 #3
den kan jeg ikke lige regne ud, desværre. Vender tilbage når jeg ved mere.
Avatar billede frock Nybegynder
08. juni 2001 - 21:23 #4
Har du disabled den sekundære IDE controller i BIOS ??
Avatar billede makse Nybegynder
08. juni 2001 - 21:24 #5
Det kan være en af dine usb porte der er deaktiveret. Eller evt. en Com port.
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:29 #6
frok->> jeg aner det ikke men hvis jeg har skal de så stå på enabled??
jeg spørger fordi jeg er ikke så meget for at ændre i min bios uden jeg er sikker på ved jeg laver...kan du følge mig
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:30 #7
frok=frock....sorry :-)
Avatar billede frock Nybegynder
08. juni 2001 - 21:34 #8
Det behøver den ikke, hvis du ikke har nogle harddiske på den bus.

Hvis det er det, der menes behøver det ikke være en fejl. Bare en oplysning.
Avatar billede cyrus-virus Nybegynder
08. juni 2001 - 21:37 #9
frock->> ok det er bare fordi det står under WARNING i sisoft sandra
og når der står WARNING troede jeg det var en alvorlig fejl der SKULLE rettes
Avatar billede frock Nybegynder
08. juni 2001 - 21:40 #10
WARNING betyder advarsel (der er MÅSKE et problem)
ERROR betyder fejl. (der er HELT SIKKERT et problem)
Avatar billede fighter Nybegynder
08. juni 2001 - 21:59 #11
her er der nogen drivere til dit motherboard

http://www.driverworld.dk/drivers/msi/mainb.htm
Avatar billede fighter Nybegynder
08. juni 2001 - 22:05 #12