Avatar billede boligkode Nybegynder
02. oktober 2007 - 13:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Autorun med Winopen til CD-rom

Hej

Forsøgt mig med Winopen (duckware). Og en autorun-funktion på at lægge et par biblioteker:

1 bibliotek1
2 bibliotek2
index.htm
autorun.inf
winopen.exe

autorun.inf indeholder
[autorun]
open=winopen $EXEDIR$\index.htm

Jeg havde forstået (formentlig naivt), at programmet 'automatisk' fortolkede de biblioteker som var på cdrommen - altså i de nævnte

1 bibliotek1
2 bibliotek2

Har jeg misforstået? Eller skal jeg oprette links til disse biblioteker (som i en almindelig html-struktur)?

Håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede sherlock Nybegynder
02. oktober 2007 - 21:10 #1
Når først browseren er startet op, er det (som i en almindelig html-struktur).
Avatar billede boligkode Nybegynder
03. oktober 2007 - 19:41 #2
Det var ærgerligt - men også forventeligt. Har nogen gode ideer til hvorledes man kan sætte en dynamisk fortolkning af den givne biblioteksstruktur op. Eller er der noget share/freeware omkring dette.

sherlock> Tak for hurtigt svar. Læg et svar
Avatar billede sherlock Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:51 #3
Velbekomme. Og held og lykke. Jeg kender ikke til sådan et produkt.
Avatar billede sherlock Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:51 #4
Hov :)