Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2007 - 10:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gratis manager der kan connecte via SSH.

Ja, som overskriften siger. Er der nogen der kender en gratis client der kan connecte via SSH. Det behøver på ingen måde at være en TOAD lignende ting. Skal bare kunne browse lidt schemaer og skyde et par simple sql'er af. Sidder med sql*plus nu, og det kan godt blive lidt belastende i længden.
Avatar billede jba1548 Nybegynder
02. oktober 2007 - 10:23 #1
Hvad med Discoverer?
Avatar billede pgroen Nybegynder
02. oktober 2007 - 10:30 #2
Hvorfor ikke bruge Oracles egen SQL-Developer:

http://www.oracle.com/technology/software/products/sql/index.html
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2007 - 10:36 #3
jba1548>>Link til download/dokumentation
pgroen>>Fik det ikke til at fungerer med SSH.
Avatar billede pgroen Nybegynder
02. oktober 2007 - 10:58 #4
Ah - hvornår lærer jeg at læse spørgsmålet ordentligt, før jeg fører mig frem...:-)

Jeg har aldrig prøvet den kombination før, men se evt.:

http://forums.oracle.com/forums/message.jspa?messageID=1896917#1896917
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2007 - 11:27 #5
Har prøvet men får en lo-undtagelse: connection reset

Vendor code 17002

Er ved at søge på fejlen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
02. oktober 2007 - 13:03 #6
Så, nu har jeg fået lortet til at fungere. Den rigtige IP og Service name hjalp en del.