Avatar billede devus Nybegynder
02. oktober 2007 - 08:11 Der er 4 kommentarer

Min computer genstarter af sig selv.

hej folkens. jeg har et problem med min computer efter jeg fik den tilbage fra en formatiering af en it expert. begyndte den bare og genstarte af sig selv, bare lige når jeg sidder og spiller eller ligne, så genstarter den bare, der er blæsere nok i den så den skulle ikke blive for varm, jeg kan bare ikke se hvad problemt kan være?`er der nogle der har en ide? jeg tror det kan have noget og gøre med den  bliver for over belastet.
men det jo bare hvad jeg tror.
Avatar billede nva Praktikant
02. oktober 2007 - 08:31 #1
Det kan være varme, ram-fejl, eller min'ynglingsfejl' ;) fejl på harddisken.
Avatar billede nva Praktikant
02. oktober 2007 - 09:12 #2
Mht. overbelastning http://www.helgec.dk/pagefil.html
Avatar billede devus Nybegynder
11. juni 2009 - 11:02 #3
Nva - aflæg svar (;
Avatar billede nva Praktikant
11. juni 2009 - 12:30 #4
ok :)