Avatar billede moore Nybegynder
01. oktober 2007 - 16:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

afspilning af vmv klip

Hej

Har et video klip jeg gerne vil have på min hjemmeside, hvor det bliver streamet direkte, da det er ret stor.
Men kan ikke rigtigt få det til at virke..
Skulle der være nogle herinde, som ligger inde med en kode til, så windows media player selv starter det (streaming)??
Avatar billede madeindk Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:43 #1
Det kræver at din server/udbyder har det korrekte software til at streame film.
Avatar billede moore Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:46 #2
har nu fundet et stk. kode som kan klare det hele.. lukker igen :)
Avatar billede madeindk Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:47 #3
Ok, normalt smider man lige sit kode så hvis andre skulle få brug for det en dag kan de se det også ;-)
Avatar billede moore Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:54 #4
Den smider jeg da gerne :)

<html>
<head>
<title>VIDEO KLIP</title>
</head>

<body>

<!-- begin embedded WindowsMedia file... -->
      <table border='0' cellpadding='0' align="center">
      <tr><td>
      <OBJECT id='mediaPlayer' width="640" height="480"
      classid='CLSID:22d6f312-b0f6-11d0-94ab-0080c74c7e95'
      codebase='http://activex.microsoft.com/activex/controls/mplayer/en/nsmp2inf.cab#Version=5,1,52,701'
      standby='Loading Microsoft Windows Media Player components...' type='application/x-oleobject'>
      <param name='fileName' value="nalle.wmv">
      <param name='animationatStart' value='true'>
      <param name='transparentatStart' value='true'>
      <param name='autoStart' value="true">
      <param name='showControls' value="true">
      <param name='loop' value="true">
      <EMBED type='application/x-mplayer2'
        pluginspage='http://microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/'
        id='mediaPlayer' name='mediaPlayer' displaysize='4' autosize='-1'
        bgcolor='darkblue' showcontrols="true" showtracker='-1'
        showdisplay='1' showstatusbar='-1' videoborder3d='-1'"
        src="nalle.wmv" designtimesp='5311' loop="false">
      </EMBED>
      </OBJECT>
      </td></tr>
      <!-- ...end embedded WindowsMedia file -->
    <!-- begin link to launch external media player... -->
        <tr><td align='center'>
        <a href="nalle.wmv" style='font-size: 85%;' target='_blank'>Launch in external player</a>
        <!-- ...end link to launch external media player... -->
        </td></tr>
      </table>

</body>
</html>