Avatar billede bios Nybegynder
08. maj 1999 - 00:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Password LOST !!!

Jeg har glemt passwordet til min bios setup
Hvad gør jeg ???
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 1999 - 10:21 #1
Du tager din bog til din bios setup, her står det beskrevet hvordan du gør !

Men den Jumber du skal ændre på sidder gerne ved siden batteriet.
Den skal så flyttes og derefter tændes computeren, den bliver reset
Så flytter du jumberen tilbage og nu skulle passwordet være fjernet !!!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
08. maj 1999 - 11:40 #2
og alle de andre intsillinger der er i bios'en forsvinder også
Avatar billede badguy Nybegynder
08. maj 1999 - 13:28 #3
undskyld jeg siger det men det lyder lidt fake agtigt at en person som ikke har lavet andet end ET spørgsmål giver 300 point for det...
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 1999 - 16:36 #4
jeg tror ham der hj er lidt af en fake person.. har lavet nogle spørgsmål.. ingen over 15 points.... har svaret på mogle spørgsmål.. flere af dem har givet ok... hmm
Avatar billede klas Juniormester
12. maj 1999 - 16:39 #5
hmm.. har lige kigget mig lidt omkring... de 600 af de points hj har er fra samme dag.. fra 2 forskellige personer... som ikke har lavet andre spørgsmål... skummelt ikke - Admin?
Avatar billede bios Nybegynder
20. maj 1999 - 13:13 #6
Syntes du ikke evt. du skulle rette mistanken til mig Klas !!!!
Avatar billede blue Nybegynder
26. september 1999 - 12:17 #7
doooh