Avatar billede fey.dk Nybegynder
01. oktober 2007 - 09:27 Der er 1 kommentar

Designer der kan web 2.0 søges

Til projekt under udvikling søges freelance designer, gerne ung/studerende, til udarbejdelse af design til større communitysite.

Du skal kunne dokumentere dine web 2.0 skills i form af referencer. Disse må gerne være for fiktive kunder, hovedsagen er at jeg kan se at du mestrer stilen.
Du vil i langt de fleste tilfælde kun skulle levere en PSD med designet. Slicing, interface dev, CSS osv. tager jeg mig selv af.

For den rette er det ikke utænkeligt at der kommer flere projekter med tiden.

Mht. aflønning forestiller jeg mig et niveau der modsvarer hvad jeg ellers skulle af med på foretrukne udenlandske services som fx designoutpost, rentacoder, elance, sitepoint osv. Men jeg vil så også sige at betalingen følger niveauet, så er du megapissegod er jeg ikke bleg for at kaste ekstra kroner efter dig.

Du må gerne være en ung up and coming designer "wannabe", som søger at få sit værk ud til en masse brugere, samtidig med at du naturligt søger at få udviklet dit talent gennem en designproces med en kunde der til tider kan være lidt krævende :)
Du skal dog ikke være så ung at man ikke kan regne med dig. Jeg får brug for en stabil indsats over en periode på op til et par måneder. Det betyder ikke at du kommer til at skulle arbejde hver eneste dag, men at der fra start til slut hurtigt går et par måneder.

Og afslutningsvis vil jeg understrege at det er altafgørende at du har referencer i web 2.0 stil. Jeg forventer at eventuelle interesserede designere godt er klar over hvad denne stil indebærer (læs: hvis du ikke ved hvad det er, er det ikke dig jeg søger).
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:18 #1
nu er web 2.0 stilen jo meget forskellig alt efter hvem du spørger, og reelt slet ikke en designstil - Når det er sagt så tror jeg godt jeg ved hvad du mener med det.

Du skal være velkommen til at smide mig en mail på martin@tygsen.dk så vil jeg vurdere opgaven - Men jeg vil dog også klart anbefale dig at benytte f.eks. designoutpost, da den stil du leder efter er langt mere anvendt i udlandet, hvorved du nemt ville kunne finde en designer til sådan en opgave.