Avatar billede hvaskerder Nybegynder
30. september 2007 - 15:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

trådløst netværk virker ikke efter installation

Jeg har lige installeret Vista på min bærbare Acer Travelmate 4400, men nu er det trådløse netværk ikke installeret på commen og jeg har problemer med at finde driverne til det på nettet.. Nogen der kan hjælpe? Er ved at blive lidt træt i hovedet af det her.. PS. kan ikke finde min driver cd som fulgte med pc'en..
Avatar billede kenp Novice
30. september 2007 - 16:09 #1
har du prøvet eller overvejet at se hos ACER? om de har den liggende.
Avatar billede hjulet Nybegynder
30. september 2007 - 16:11 #2
Du har åbenbart også problemer med at melde tilbage og afslutte mange af dine tråde..

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=hvaskerder&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede hvaskerder Nybegynder
30. september 2007 - 16:25 #3
Har fået det til at virke, ellers tak for hjælpen..
Ang. uafsluttede tråde så var det 2 stk som der er blevet afsluttet..
Avatar billede enya Nybegynder
30. september 2007 - 16:33 #4
Du skal iflg. E.'s regler skrive, hvad løsningen er.. Så kan andre måske have gavn af det senere. Mvh.
Avatar billede enya Nybegynder
30. september 2007 - 16:41 #6
>hjulet: Ja vi er sikkert nogle, som vil tøve med at hjælpe spørgeren igen..
Avatar billede hjulet Nybegynder
30. september 2007 - 16:44 #7
Ja det sjove ved at hjælpe forsvinder, ikke så meget på grund af mnglende points, men mere den manglende tilbagemelding, folk sidder tilbage uden at vide om deres hjælp har været til nytte.
Avatar billede enya Nybegynder
30. september 2007 - 16:48 #8
Helt enig.! Forsøger ikke at hjælpe for pointenes skyld - men fordi man jo også selv lærer noget af det.. :)
Men træls er det, når man ikke får tilbagemelding fra mange spørgere.. :(
Avatar billede osigaard Nybegynder
30. september 2007 - 23:28 #9
hvaskerder>

Drivere og Utilities til Acer Travelmate 4400:
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_4400.html
Der ser ikke ud til at være specielle drivere til Vista, hvad angår LAN og WLAN, så du må prøve at downloade og bruge driverne til XP.
Og husk så at få afsluttet alle dine spørgsmål!!!

Mvh
osigaard
Avatar billede enya Nybegynder
10. oktober 2007 - 16:09 #10
>hvaskerder: Har du fået løst problemet..?
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:04 #11
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 17:44 #12
Lukketid...!!!
Avatar billede enya Nybegynder
29. januar 2008 - 00:24 #13
Lukketid...!!!