Avatar billede mastera Nybegynder
30. september 2007 - 00:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsom bærbar efter opgradering af ram?

Jeg har en Dell Inspiron 9300, hvor jeg har proppet to af disse ramblokke i

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=151695

Før havde jeg kun 2x512 ram, som fulgte med bærbaren, og som var af et andet mærke.

Jeg valgte netop at opgradere, da jeg ønsket at få en bedre ydeevne, men der er faktisk sket det modsatte. Den kører næsten langsommere med de 2gb ram i, end den gjorde med de oprindelige 1 gb? Hvad kan dette skyldes???

Selv min 6 år gamle stationære pc pakker f.eks større arkiver (rar-filer) ud 3 gange så hurtig, som min bærbare
Avatar billede mastera Nybegynder
15. november 2007 - 21:59 #1
Ikke nogle der vil byde ind på denne her?
Avatar billede mastera Nybegynder
08. februar 2008 - 12:41 #2
:-)