Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 17:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Core Volt!!!!

Hej er der nogen af jer der ude der ved hvor dan man kan regne ud hvor maget Core volt den skal have
Eller om man kan få et program til det??
Athlon 700 slot a med et Abit KA7 bundkort og en Goldfinger (Ninja Micro)

Hilsen Henrik
Avatar billede kinguru Nybegynder
08. juni 2001 - 17:16 #1
Du er nød til at sætte volten lidt ned ad gangen, og så boote op, og køre et benchmark program som belaster cpu´en meget!!! Sådan forsætter du indtil pc´en enten ikke kan boote, eller fryser under benchmarken!!! MVH KinGuru :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 17:28 #2
Det var bedre om du så efter i din manual!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 17:28 #3
Hvorfor fyrer du så mange point af på det spørgsmål?
Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 17:32 #4
ja der står jo ikke når den bliver overclocket
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 17:39 #5
henrik14> Du skal lade være med at holde os for nar, når man ser på alle de spørgsmål du har stillet, har du selv taget pointene igen, føj.

Jeg har blacklistet dig i lighed med _zerozone.dk_ han kører også med den metode.

Lad være med at svare ham mere indtil han lærer at slippe pointene!
Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 17:44 #6
hold da dig kæft jeg har da sluppet pointene de sidste mange gange
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 17:45 #7
Og der blev stille omkring henrik d. 14!

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=henrik14
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 17:48 #8
Du er fuld af løgn, i de 7 spørgsmål du har stillet, har du selv taget pointene igen, NAR!
Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 17:53 #9
det har jeg da ikke prøv og se de sidste 3 spørgsmål der har jeg da ikke taget pointene selv så det er da dig der lyver
Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 17:54 #10
Det er da klart at jeg har taget de point tilbage når jeg ikke får noget ud af det
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 18:01 #11
Der må da for fanden være mindst et svar du kunne bruge, men du sørger selvfølgelig for at spørgsmålene er så tilpas hypotetiske, at ingen kan svare på dem, iøvrigt venter du bare til det evt. skulle brænde på og så snupper du selv pointene!
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 18:44 #12
Du har nok haft travlt med at dele point ud efter mine indlæg!
Avatar billede henrik14 Nybegynder
08. juni 2001 - 18:49 #13
nope det har jeg ikke hvad fanden det for noget lort og lukke ud din NAR
Avatar billede retaxes Nybegynder
08. juni 2001 - 18:51 #14
Det er sgu lige før jeg tar´hatten af for dig, du bider igen hva\'