Avatar billede michael7 Nybegynder
29. september 2007 - 18:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Trådløs netværk ikonnet i Vista

Det der skal stå nede i højre hjørne er blevet væk på min Vista PC, nogle der ved hvordan jeg får den tilbage??
Avatar billede michael7 Nybegynder
29. september 2007 - 18:31 #1
Har fundet det selv tak
Avatar billede enya Nybegynder
29. september 2007 - 18:38 #2
Det er god kutyme at skrive, hvordan du løste problemet.. Andre kan måske få gavn af det.. Mvh.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2007 - 20:22 #3
ikke kotyme - faktisk står det i reglerne at man skal skrive hvad løsningen var :)
Avatar billede koldborg Nybegynder
30. september 2007 - 06:46 #4
John Stigers,,,,, Lad være med at være så nævenyttig,det er ikke til at holde ud.......
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2007 - 11:50 #5
koldborg kan du ikke klare mosten da?
Faktum er at 99% af brugerne herinde er bange for dårlig karma, for da karmaen kom stoppede folk med at gøre opmærksom på reglerne.
Så nogen skal jo gøre det, ikk?
Avatar billede michael7 Nybegynder
09. marts 2008 - 19:17 #6
nå whatever, man skal bare højeklikke nedep å start ikonet og så ind i egenskaber, så kan man trykke dem tilbage