Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
29. september 2007 - 14:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vis fejl på websider i IE7

Hej.

Sider og roder lidt med noget programmering i asp, og når der er en fejl i koden får jeg bare "Webstedet kan ikke vise siden." og Denne fejl (HTTP 500 intern serverfejl) betyder, at et serverproblem på det websted, som du besøger, forhindrede visning af websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i Hjælp.

I den gamle IE6 kunne man slå dette fra så man ku se i hvilken linje af koden der var fejl i. hvordan gør man det i IE7?

På forhånd tak.
Avatar billede madeindk Nybegynder
29. september 2007 - 15:16 #1
Det foregår stadig på fuldstændig samme måde :-)

Gå op i 'Funktioner' vælg 'Internet indstillinger' og så tag fanebladet 'Avanceret'. Derefter scroller du ned og finder der hvor der står 'Vis meddelelser om uskadelige HTTP fejl' - fjern hakket og genstart din explorer.
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
29. september 2007 - 16:58 #2
syns bare den hed noget andet i den gamle.. Men tak for hjælpen.