Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
29. september 2007 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slår man autorun til på internt cd/dvd drev på laptop

Jeg har lidt et godt stykke tid efter en løsning på dette spørgsmål. Jeg håber nogen kan hjælpe.

Når jeg sætter en dvd med autorun-fil på ja så sterter den alligevel ikke.

i gpedit er funktionen "deaktiver autostart" ikke konfigureret i hverken bruger eller pc-konfiguration.
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:31 #1
Jeg håber inderligt at nogen kan hjælpe med nogle gode forslag til hvordan jeg kan få autorun til at virke igen.

Det skulle gerne være sådan at der starter en valgmulighed op hvor jeg skal klikke på fx åben med stifinder eller fx åben med fotoprogram x eller nero osv.

Det har virket - jeg tror at det er forsvundet med "rensning" af registreringsdatabasen eller noget lign. men er ikke sikker.

Please help.
Avatar billede imran Nybegynder
15. oktober 2007 - 15:59 #2
Har du prøvet dette her:

-I stifinderen:
-Højreklik på dit cd/dvd-drev og vælg egenskaber
-I fanebladet "Automatisk afspilning" vælg DVD-film i drop-down boksen.
-Sæt prik i feltet "Spørg mig hver gang, så jeg kan vælge en handling".

Det fremgår ikke af dit indlæg, om du har prøvet det. Håber det kan hjælpe.
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:42 #3
hejsa imran

Egenskaberne er sådan som du angiver for alle medietyper - så det er desværre ikke løsningen på problemet.
Avatar billede jorgenveisig Nybegynder
25. oktober 2007 - 19:25 #4
jeg lukker