Avatar billede moldtech Nybegynder
29. september 2007 - 11:08 Der er 9 kommentarer

Kan ikke bruge windows update

Jeg har en maskine der ikke vil opdatere fra windows update, ,
dvs at hen henter godt nok opdateringerne, gør opmærksom på at der er opdateringer til stede, "klik her" for at installere, osv.
så gør den klar til at installere, men umiddelbart efter skriver den opdateringer der mislykkedes, og viser igen sikkerhedsopdateringerne, hvis man vælger en enkelt opdatering og går ind på supporthjemmesiden " go.microsoft.com " henter opdateringen kan man godt gennemtvinge opdateringen, men når man vælger automatisk, vil den ikke,

ER DER EN DER HAR EN IDE
Avatar billede hcma Novice
29. september 2007 - 11:26 #1
der er flere forslag her: (afhængig af hvilken fejlmelding du får)
http://www.hcma.dk/tips11to20.htm#no13
Avatar billede Jensen DK Novice
29. september 2007 - 14:40 #2
Det plejer at hjælpe med den her så kører det bagefter.  http://wiki.djlizard.net/Dial-a-fix#Mirrors.2Fdownload_locations.2C_and_articles
Avatar billede moldtech Nybegynder
29. september 2007 - 20:32 #3
jeg må give alle pointene til silbidor, det var da et vidunderlige værktøj du fandt frem der,

og til hcma det er da en utrolig informativ hjemmeside du har der, men der var ikke nogen af de fremgangsmåder du beskrev der virkede,
Ps. du skal måske arbejde lidt med designet af din hjemmeside, for indholdet fejler ihverttilfælde ikke noget.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. september 2007 - 07:21 #4
Det er et svar.
Avatar billede moldtech Nybegynder
30. september 2007 - 08:27 #5
nu skulle du have fået dine point

TAK
Avatar billede Jensen DK Novice
30. september 2007 - 08:30 #6
der er intet accepteret endnu.Du skal vist nok makere navnet og trykke på accept.
Avatar billede hcma Novice
30. september 2007 - 12:00 #7
moldtech >>
du skal hoppe helt ned til venstre -> marker navnet dernede og tryk så på accepter
Avatar billede Jensen DK Novice
14. februar 2008 - 08:22 #8
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:30 #9
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.