Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
08. juni 2001 - 16:27 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Crillee

Er der en som ahr skrifttypen Crillee??? Og vil sende den til mig på info@zerozone.dk

Søren
Avatar billede avlund Nybegynder
08. juni 2001 - 16:56 #1
Jeg har hermed sendt den til dig pr. mail.
Avatar billede prodic Mester
08. juni 2001 - 17:34 #2
Uddeler du så dine point i denne omgang ZeroZone.dk????

Det har du ikke gjort i dine tidligere spørgsmål.
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
08. juni 2001 - 17:40 #3
zerozone skal blacklistes!
Avatar billede avlund Nybegynder
08. juni 2001 - 18:06 #4
Giv ham lige et par minutter til at svare tilbage... det kan jo være han ikke har kigget endnu.
Avatar billede prodic Mester
08. juni 2001 - 18:09 #5
avlund->Taler bare at bitter erfaring, ved godt at han ikke svarer lige pt men du skulle bare vide at det ikke er sikkert at du får dine point - det sker nemlig sjældent.
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. juni 2001 - 17:05 #6
Prodic...Jeg giver mine point ud, hvis der er kommet et Rigtigt svar!! ikke sådan nogle useriøse svar som prøv at smække dine egne syrer basser i scaneren.... Avlund får sine point...for han gav mig hvad jeg søgte!!!!
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. juni 2001 - 17:06 #7
Skovl pixel
Avatar billede avlund Nybegynder
11. juni 2001 - 17:25 #8
Jeg takker for pointene... og beviset på at folk ER til at stole på herinde.
Avatar billede prodic Mester
11. juni 2001 - 19:17 #9
ZeroZone.dk->Jeg gav dig da et rigtigt svar, det billed du efterlyser har jeg da liggende. Det var trods alt min side du linker til.
Og du fik op til flere gode korrekte svar i det pågældende spørgsmål.
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. juni 2001 - 19:36 #10
OK Prodic det link kan jeg godt nok ikke lige finde...men hvis det er tilfældet skal du da nok få dine point!!!!!
Avatar billede prodic Mester
11. juni 2001 - 19:41 #11
Ja men du får ikke billedet, det koster penge - som sådanne billeder nu engang gør.
Men TonyStone har måske en...
Avatar billede __zerozone.dk__ Nybegynder
11. juni 2001 - 19:43 #12
Ok jeg ledte efter et billede...ikke en info om at det billede du bruger koster penge
Avatar billede prodic Mester
11. juni 2001 - 19:45 #13
Jamen så kig på www.tonystone.com - og søg efter foot. Så er det billed nummer LA8522-001 du leder efter. Det kan du da bruge, om ikke andet så er der 423 andre billeder af fødder.
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
11. juni 2001 - 23:18 #14
ZorroZone:
Hvis man ser på hvilke spørgsmål du har stillet, og hvilke du selv har givet dig point for, så ser din affære ganske lusket ud herinde.