Avatar billede sebo Nybegynder
28. september 2007 - 15:14 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Formatering på OSX til både Mac og Windows

Hvordan formaterer jeg min extern harddisk på OSX så den både kan køre på OSX og Windows XP/VISTA?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. september 2007 - 21:23 #1
Læs også somme tider ældre spm/svar:
http://www.eksperten.dk/spm/782924
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. september 2007 - 21:23 #2
Altså FAT32 som korrekt formattering
Avatar billede sebo Nybegynder
29. september 2007 - 05:41 #3
Det har jeg forstået men det siger ingenting om hvordan man formaterer den til FAT32 på OSX?? jeg har aldrig formateret en harddisk før.
Avatar billede aeblenet Nybegynder
29. september 2007 - 07:21 #4
Mappen "Programmer" > Mappen "Hjælpeprogrammer" > Diskværktøj (lad den finde dine diske i højre side af dialogen)
Vælg den disk du gerne vil formattere (den øverste, hvis der er 2 af samme eller flere partioner)
Vælg i dialogen (øverste faneblade) "Slet"
Flyt bjælken til MS-DOS
Tryk på knappen.

Go fornøjelse!