Avatar billede Slettet bruger
28. september 2007 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Leje eller lease en Mac

Hej

Jeg sidder og laver nogle hjemmesider, som ikke rigtig fungerer optimalt på Mac maskiner. Det er lidt svært for mig at teste løbende på denne platform, da jeg ikke umiddelbart har adgang til en mac.

Jeg har forsøgt at installere Safari på min Windows XP, men der er åbenbart forskel på Safai på Mac og PC, for min egen safari har ingen problemer med min side.

Så findes der et sted, hvor man kan leje en mac, og dermed teste for fejl uden at skulle ud at købe en mac selv. Eller findes der andre geniale måder at teste sine websider for Mac kompabilitet?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. september 2007 - 10:38 #1
Lease/leje lyder dyrt.
-når selv den mindste Mac kan løse dit problem . . .

Se her:
http://mediamac.comon.dk/index.php/market/list/category_id=11/advertisement_type=sale

Og ja. Det er belastende at ikke særligt mange designere gør noget for os Mac-brugere.
-netbankerne er dog ved at være med på noderne. I 1996/7 da internettet kom, var det vort største problem . . .
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2007 - 11:29 #2
Jeg har faktisk i iMAC den der gamle der kunne fåes i flere farver og med skærm og computer i et... Men den kan jo ikke rigtig køre de nyeste browsere...?

Jeg tror jeg prøvede at hente den seneste version af Safari til den, og den kunne ikke kende det filformat, som installationsfilen var i. Noget med at det var et gammelt OS der lå på den og Safarien var til mac OS X eller lign? (Er ikke mac mand)

Men tror du man kunne få en tidsvarende Safari på at trille på såddan en gammel iMac?
Avatar billede kogt Nybegynder
28. september 2007 - 14:09 #3
hvis man kan installere WinXP paa de nye MAC maskiner kan man saa ikke oxo installere MAC paa en almindelig PC?? der har det rigtige Hardware??
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. september 2007 - 14:30 #4
smalji:
derfor. ny Mac til fornuftige penge på MediaMac (linket fra første svar)
eller
Evt afbetaling direkte fra AppleStore:
http://www.apple.com/dk/financing/consumer/

kogt:
Nej. Det kan være det er en af grundende til at en Mac koster lidt mere, da den jo kan det dobbelte . . . Hvem ved ?
Avatar billede aeblenet Nybegynder
28. september 2007 - 14:31 #5
Og svar på dit oprindelige spørgsmål blev ganske enkelt:
http://www.apple.com/dk/financing/professional/
Avatar billede kogt Nybegynder
28. september 2007 - 14:46 #6
hehe jeg tror nu de kan lige meget begge maskiner uden og vaelge side
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2007 - 16:50 #7
Jeg takker for nogle gode svar og for hjælpen! :)