Avatar billede cagge Nybegynder
27. september 2007 - 21:54 Der er 6 kommentarer

Ulæselige filer på USB-pin

Når jeg har kopieret filer fra harddisk over på min MicroMemory 1G USB-pin og vil åbne dem igen får jeg følgende fejlmeddelelse:

Dette filformat kan ikke genkendes. osv.

Jeg har endnu ikke fjerne den fra USB-porten! - og jeg kan heller ikke åbne filerne på en anden computer!
Jeg har formateret den - flere gange!
Det kører fint med en SimpleTech 512!

HJÆLP!!!
Avatar billede peet-49 Novice
28. september 2007 - 08:25 #1
Kør en chkdsk /f på pennen.
Avatar billede cagge Nybegynder
11. oktober 2007 - 21:19 #2
Hej peet-49!
Tusinde tak!
Jeg prøvede med chkdsk /f, som du skrev og nu har jeg brug USB'en i en uges tid UDEN problemer!!!
Havde dog lidt problemer med at køre chkdsk /f i WXP!!!
Avatar billede cagge Nybegynder
11. oktober 2007 - 21:23 #3
Hvordan giver jeg peet-49 de 60 points???
Der tår at jeg skal markere brugernavnet i boksen til venstre - peet-49 - og klikke i Accepter lige ovenover det felt, hvori jeg skriver???
Jeg kan IKKE se "Accepter" ???
Avatar billede cagge Nybegynder
21. oktober 2007 - 10:57 #4
Efter at have kørt problemfrit en uge til/fra forskellige computere opstod problemt pludseligt igen ??? - En eller anden HJÆLP!!! eller skal jeg skrotte USB-Pin'en???
Avatar billede Slettet bruger
21. oktober 2007 - 11:01 #5
Har jeg ret i at du glemmer "SIKKER FJERNELSE AF HARDWARE" hver gang du hiver USB-nøglen ud
Avatar billede cagge Nybegynder
22. oktober 2007 - 15:28 #6
Nej, der har du ikke ret i. Jeg husker det hver gang!!!