Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
26. september 2007 - 22:50 Der er 17 kommentarer

Købe simpel hjemmeside

Hejsa

Jeg skal have lavet 2 simple html (Skal være HTML så jeg selv kan redigere) hjemmesider.

Jeg har haft skrevet til 7 forskellige firmaer og kun fået svar fra 1 som ville sælge mig alverdens cms-systemer, og andet til 12.500

Siden skal naturligvis være pæn og respektabel, men den skal ikke indeholde alle mulige fine eller smarte ting.

Det er 1 forside + 6 undersider + 1 side med kontaktformular

Der skal være en bred tabel med oplysninger, så det der skal laves er:
* En smule grafik øverst
* Top-menu
* En ramme rundt om tabelen
* kontaktformular (Må gerne være andet end HTML)

Er der nogen som kender nogen som kan finde ud af dette, har tid, og ikke koster en "jetjager" ??
Avatar billede thomas_b Nybegynder
26. september 2007 - 23:01 #1
Hvad havde du regnet med... mht. pris... skriv evt. på -> man@muleen.dk
Avatar billede djqd Nybegynder
26. september 2007 - 23:15 #2
Du kan da prøve at kontake os på info@qnew.dk, så kan vi da finde ud af noget.

Det koster ikke en jetjager :-)

Mvh Jesper
Avatar billede bauerdata Nybegynder
26. september 2007 - 23:23 #3
Opens source løsninger er som regel kraftige og billige.
www.plone.org
www.bauerdata.dk
www.databassen,dk:8090/bfcl
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. september 2007 - 23:32 #4
www.trofo.dk - Dem har jeg tidligere brugt. Du skal nok regne med 3-4000 kroner.
Avatar billede abruscato Nybegynder
27. september 2007 - 02:47 #5
http://www.cmsimple.dk/da/ er et gratis CMS-system.
Avatar billede fun22 Nybegynder
27. september 2007 - 06:48 #6
Send en mail til jtp[A]jtpdevelopment.dk så skal jeg finde en god pris til dig...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
27. september 2007 - 08:01 #7
Hej, tag et kig på vores side: www.amews.dk
Vi laver sider meget billigt. Ingen af vores pakker passer specifikt til dig som det ser ud, men du kan altid skrive til os, og få et tilbud.
Jeg skriver ikke email her, pga. mulighed for spam, så skriv i stedet via vores kontaktside på fornævnte link.
Prisen vi taler om, er under prisen på vores basispakke, da du ikke ønsker CMS.
Så for 2 sider snakker vi kun omkring 2000,-.
Avatar billede snappi-v Nybegynder
27. september 2007 - 18:47 #8
eric-pedersen, kan mange fange dig på en mail / tlf?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
27. september 2007 - 21:41 #9
Skriver til dem der har smidt mail-adresse senere i aften.....

amewa aj.... Kan ikke sende billeder m.v. i kontaktformular
Avatar billede amews_aj Nybegynder
27. september 2007 - 21:50 #10
Nej ok, så send lige en simpel tekstmeddelelse i formularen, hvorved jeg kan få fat i din emailadresse. Så skriver jeg straks tilbage til dig. ;)
Avatar billede snappi-v Nybegynder
28. september 2007 - 00:21 #11
casper.konsulent@gmail.com
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
04. oktober 2007 - 15:56 #12
Hejsa

Jeg håber alle har fået mails.
Der var nogle problemer med vedhæftning af skabelonen, men tror alle har fået den....

Jeg vil kigge de forskellige tilbud igennem imorgen...
Avatar billede bauerdata Nybegynder
04. oktober 2007 - 16:53 #13
hej eric du kan se på dette udkast
http://databassen.dk:8085/hurtig-hjemmeside

Du kan logge ind med
login  ericp
passwd ericp

Lav det om med det samme :-)
Så kan du rette i hjemmesiden ved at vælge rediger.
Husk gem i bunden af siden når du er færdig.

PS. jeg giver dig lige min mail adresse så jeg også kan se dit oplæg.
lars@bauerdata.dk
Avatar billede cybermike Nybegynder
07. oktober 2007 - 04:16 #14
Du skal ikke regne med at komme under 10.000kr hvis du ønsker et professionelt resultat, mange kan sikkert lave det billigere men du kan være ret sikker på at folk der underbyder på prisen gør det fordi det er deres eneste konkurrence parameter :)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
07. oktober 2007 - 11:32 #15
cybermike.....
Seriøst så er det eneste jeg skal bruge en simpel html-side som skal kopieres, og laves en kontakt-side
3-10 timers arbejde, og det vil du tage 10.000,- for.... :-)

Har været i Århus i weekenden, så kontakter de forskellige imorgen eller senere idag....
Avatar billede bacardil Nybegynder
07. oktober 2007 - 19:32 #16
10.000 kroner for det omtalte er noget man giver hos virkelig store aktører fordi de har et stærkt navn
Avatar billede lesp Nybegynder
31. oktober 2007 - 14:35 #17
Skriv til mig på bratsch@ofir.dk. Jeg kan ordne det for dig for en skilling.