Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
26. september 2007 - 16:52 Der er 1 løsning

Kan ikke sende mails fra server

Hej

Har en ny installeret Small Business server hvorfra jeg tidligere ikke har haft nogle problemer med at sende emails fra.

Jeg kan fint modtage mails, og self. telnet'e til serveren.

Jeg modtager denne fejl ved afsendelse af mails:

Meddelelsen nåede ikke frem til nogle af eller alle de ønskede modtagere.

Emne: test
Sendt: 26-09-2007 16:03

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

  x@gmail.com den 26-09-2007 16:03
  Der opstod problemer med SMTP-kommunikationen med modtagerens e-mail-server. Kontakt systemadministratoren.
  <x.dk #5.5.0 smtp;550-5.7.1 [85.80.xxx.xxx] The IP you're using to send email is not authorized >

Jeg har ledt google tyndt for at nå frem til en løsning, men uden held.

Nogen som har erfaring med dette ?

/mvh
Avatar billede stroyer_dk Nybegynder
26. september 2007 - 17:49 #1
Problem løst.

Min ip var åbenbart blocket ved The Spamhaus Project.
Så har requestet at jeg bliver fjernet fra listen, og har opsat en smart host indtil listen bliver opdateret.

/mvh